اگر باور داریم که دشمن دنبال لطمه زدن و وارد کردن ضربه است چاره‌ای نداریم جز اینکه قبل از هر تصمیم، برایش «پیوست توطئه احتمالی دشمن» را بنویسیم و هنگام اجرا هم مراقب سوءاستفاده دشمن باشیم. اگر چنین نکنیم بیش و پیش از دشمن، خودمان قابل شماتت و سرزنش هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
الهیان بیان کرد: بحث عفاف و حجاب دشمن در جبهه خودی و بین مردم دنبال درگیری و ایجاد دو قطبی و ایجاد فاصله بین ملت و فاصله بین مسئولین و اشائه بی اعتمادی نسبت به مسئولین است. تلنگرها، انتقادات و مطالبات برای مسئولین راهگشا است و قطعا مسئولین آماده اند تا صدای مردم باشند.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظرها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن اتحاد نیروهای مسلح را هدف قرار داده است، گفت: معتقدیم اکثر مردم ایران به مسئله حجاب اعتقاد دارند و کسی مخالف آن نیست.
رئیس قوه مقننه عنوان کرد: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
رهبر معظم انقلاب ۲۲ بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی خواندند و گفتند: به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن در تلاش است پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی نظام را سست یا تضعیف کند، گفت: مردم ما در اقسام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی دشمن طراحی و اجرا شده، بویژه در توطئه اخیر با بصیرت و بردباری همه فتنه‌انگیزی‌ها را ناکام گذاشته‌اند.
بهادری جهرمی تاکید کرد: اینکه چرا در اینستاگرام صدای دشمن بیشتر به گوش می‌رسد به خاطر این است که اینستاگرام مال دشمن است. البته در آن فضا هم ما اعتقاد داریم که باید صدای ما بیشتر شنیده شود ولی اول زمین بازی را بشناسیم بعد درباره امکان‌ها صحبت کنیم.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
کیهان نوشت: ایجاد اغتشاش و تنش با موضوع زنان درجمهوری اسلامی به سرانجام نمی‌رسد و خود به نقطه ضعف دشمن در طراحی توطئه تبدیل می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما به غربی‌ها بدهکار نیستیم و نباید خودمان را در برابر آنان گم کنیم. آنان در حوادث و فتنه‌های مختلف ایران ذات پلید و دشمنی خود با ایران را نشان دادند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اعتماد به ظرفیت‎های داخلی، توان متخصصان جوان و کار و تلاش مستمر را رمز عبور و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمن دانست.
فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال مصر و لیورپول تاثیرگذاری ویژه‌ای در درمان اعتیاد در کشورش داشته است.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: برخی از این نوجوان‌ها و جوان‌های دستگیر شده در اعترافات خود از کلید واژه‌های مشترکی، چون شبیه‌سازی اغتشاشات خیابانی به بازی‌های رایانه‌ای و همچنین اعتیاد و وابستگی شدید به فضای مجازی سخن می‌گویند؛ زمینه و بستری که شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای دشمن به خوبی از آن برای اغفال و گمراه سازی، بهره گرفت.
خمین - نماینده مردم خمین در مجلس گفت: شفافیت و اقناع افکار عمومی موجب جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و نقشه‌های براندازانه دشمن را خنثی می‌کند.
سردار نقدی درمورد حوادث اخیر: سرخوردگان اجتماعی، بچه‌های خانواده‌های فروپاشیده و آلوده شده به اعتیاد را شناسایی کردند / از بد اخلاق‌ترین و بدسابقه‌ترین افراد هنری و ورزشی با ازدواج‌های مکرر هم استفاده کردند
ما به یک نظریه نیاز داریم تا توضیح دهیم چه کسی به نظریه‌های توطئه اعتقاد دارد و چرا و این که چه شرایط تکاملی، روانشناختی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به این موضوع دامن می‌زند.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، از تولید دو محصول جدید هایما ۸اس و نسل بهبود یافته خودرو آریسان در نیمه نخست امسال خبر داد.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
امّت اسلامی که اکنون نمونه‌ی کوچک آن در مراسم نمادین حج دیده می شود، باید با همه‌ی وجود، به مقابله برخیزد؛ یعنی از سویی یاد خدا، کار برای خدا، تدبّر در کلام خدا، اعتماد به وعده‌های خدا را در ذهنیّت همگانی خویش تقویت کند، و از سویی بر انگیزه‌‌های تفرّق و اختلاف فائق آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ