نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی رویکرد‌های مدیران رسانه ملی گفت: آن مجری که با تلویزیون کسب شهرت می‌کند، ولی لیاقت آن را ندارد و از این شهرت سوء استفاده و فردا به این ملت خیانت می‌کند؛ بنابراین از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های معاند حداقل به ما یاد دادند که پافشاری روی بحث عفاف و حجاب، کار درستی است، تصریح کرد: اگر مسؤولان سال گذشته بیشتر روی عفاف و حجاب پافشاری کرده بودند، شاهد بی‌بند و باری کنونی نبودیم.
صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند شعار زن زندگی آزادی باید در مسیر تکریم زن یعنی شکوفا کردن استعداد‌های بزرگ زن باشد و این شعار با این معنا هشتصد سال پیش در اردبیل محقق شد.
امام جمعه رشت گفت: خدا را شکر صاحبان رستوران‌ها، تالار‌های عروسی و مراکز پخش غذا، خودشان تذکر می‌دهند و این تذکر‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است. عملاً می‌بینیم که در سواحل تذکر می‌دهند و اصلاً «بزن بهادر» جایی ندارد. در جلسات توصیه می‌کنیم که برای دشمنان نظام اسلامی، میدان را بسترسازی نکنید، بلکه تلاش کنید تا راهگشا باشید و تلاش کنید کسانی که حتی می‌خواهند هنجارشکنی کنند احساس کنند افرادی که تذکر می‌دهند دل‌شان برای آن‌ها می‌سوزد.
سید محمد نبی موسوی فرد گفت : وجود مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت، به زنجیرزنی، سینه زنی و اشک ریختن نیازی ندارند البته هرسال باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود و به جای اشک، خون گریه کرد اما هدف عمده آیین‌های عزاداری، الگو گرفتن از رفتار و اخلاق اهل بیت عصمت و طهارت، جاری شدن عدالت به معنای واقعی است.
حجت الاسلام موسوی فرد اظهارکرد: دشمن با برنامه و با استفاده از مسیرهای آسان، بی‌حجابی را رواج می‌دهد لذا بی‌تفاوتی به این موضوع بسیار خطرناک‌ است.
امام جمعه اهواز گفت: در سایه راحتی انسان به جایی نمی‌رسد. انسان باید در زندگی سختی بکشد تا بتواند به مقام بندگی راه پیدا کند.
امام جمعه اهواز گفت: غالب طلاق‌های ایران در یک سال نخست ازدواج رخ می‌دهند و این مساله به این معنی است که با فرهنگ ناب اسلام آشنا نشده‌ایم؛ زمانی که زندگی پیوند می‌خورد برای جدایی نیست.موسوی‌فرد بیان کرد: خداوند سبحان، عالم هستی را خلق کرده و راهنمایانی برای انسان قرار داده تا بتوانند به سعادت راه یابند اما متاسفانه این ریل‌گذاری پیامبر (ص) را منحرف کرده‌اند.
امام جمعه اهواز: مردم ما، گرانی را تا حدودی تحمل می‌کنند و این حرف دل خیلی‌ها است، اما گرانفروشی را تحمل نمی‌کنند. قبلا انتقاد می‌کردیم که چرا قبلی‌ها اینطور بودند؛ ما آمدیم که جبران کنیم. ما سختی این دوره را حس می‌کنیم.
امام جمعه اهواز گفت: در حال حاضر مردم تحت فشار‌های اقتصادی بی‌سابقه‌ای هستند و یکی از ماموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب به دولت انقلابی محول کردند مهار تورم است.
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به فعالیت تروریست‌های اقتصادی برای دشمنی با نظام گفت: در عین حال کشور از آبان‌ماه در شرایط جنگ ترکیبی قرار گرفت و این سبب افزایش فشار اقتصادی بر مردم شد و مسئولین باید از معیشت و حق مردم انقلابی که تحت فشار اقتصادی دشمنان هستند، حمایت کنند.
برخی رسانه‌ها اقدام به تقطیع و تحریف سخنان حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز کرده و عبارت «ساکنان مریخ مشرک هستند» را به نقل از وی انتشار دادند.
با بررسی خطبه حجت الاسلام موسوی فرد در نماز جمعه گذشته، مشخص شد وی در توضیح آیه ۱۰۶ سوره یوسف درباره شرک به گونه‌ای شرح می‌دهد که به نمازگزاران احترام گذاشته باشد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: بنا به فرموده قرآن کریم بیشتر کسانی که در کره مریخ هستند، مشرک هستند. برخی با زبان می‌گویند لااله‌الاالله، اما در دل می‌گویند لااله‌الاانا.
موسوی‌فرد با بیان اینکه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آییم اضافه کرد: ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آیند، اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد و غیرت هیچ مرد غیور ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که زن بدون پوشش در خیابان‌ها پرسه بزند مردم باید تذکر زبانی بدهند و بی تفاوت نباشند.
وی در خصوص دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با کمال تاسف دهه ۹۰ دهه تاریکی بود. اما نمونه اقدامات در حوزه تقویت بنیه دفاعی، افتتاح شهر زیرزمینی است که این موضوع یک نمونه از ده‌ها افتخارات این نظام است.
موسوی‌فرد امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره حجاب، گفت: برخی در حجاب ضعف دارند که تذکر زبانی وظیفه همه ما است، اما ورود به ملاحظات فیزیکی وظیفه ما نیست و نگویید تکلیف دولت این است، زیرا هر کدام وظایفی دارند؛ هر کجا حجاب برداشتند وظیفه داریم تذکر دهیم و همین تذکر کافی است.
اهواز- امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته و این حمایت‌ها و جمعیت‌های میلیونی در حمایت از پلیس بی‌سابقه بوده است.
امام جمعه اهواز گفت: برخی مسئولان از آمادگی مذاکرات می‌گویند. البته نگاه آن‌ها مثبت است، اما چه دیده‌اید که برای مذاکرات اعلام آمادگی می‌کنید؟
حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: ما اگر باور داشته باشیم که خداوند دانای بی‌نهایت و مطلق و توانا و بخشنده‌ی مطلق است، مشکلات‌مان حل می‌شود. اما برخی از افراد سکولار هستند و سردسته آنها شیطان است.
وی با اشاره به کشتن دو نفر و مجروح شدن چند نفر توسط یک جوان، افزود: برخی از هم‌لباس‌های ما هم معنی محاربه را نمی‌فهمند. کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند امروز در کنار آمریکا برای هر لجن‌پراکنی آن‌ها، توجیه دینی دارند بدانند که پوشیدن این لباس بر آن‌ها حرام است.
اهواز - دفتر حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه شادگان توسط یک موتور سوار ناشناس به رگبار بسته شد.
امام جمعه اهواز با انتقاد از برخی تناقض گویی‌ها درباره حادثه متروپل آبادان، بر وجود یک سخنگوی واحد در این موضوع تأکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز، دقیقا ویژگی‌های یک امام جمعه را دارد و به جای اینکه نماینده رسمی قدرت شناخته شود کنار مردم ایستاده و از آنها دم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ