از جمله وسایل برقی که در اکثر خانه‌ها وجود دارد و اتفاقاً بخش قابل توجهی از مصرف برق خانوار را به خود اختصاص می‌دهد باید به یخچال و فریزر اشاره کرد که بر اساس برآورد کارشناسان حوزه انرژی چیزی حدود 35 درصد از مصرف برق یک خانواده را شامل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلانکو گفت: «خرید کفش در یک فروشگاه تخصصی می تواند مفید باشد زیرا کارکنان آنجا می توانند پا را اندازه گیری کنند و به انتخاب بهترین نوع کفش برای پای کودک کمک کنند.البته این بدان معنا نیست که کفش ها باید قیمت بالایی داشته باشند.»
برای تغذیه سالم در مراسم راهپیمایی اربعین باید نکات ویژه‌ای را مد نظر قرار داد.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
توصیه‌های انجمن قلب آمریکا برای یک الگوی غذایی سالم شامل رژیم غذایی متمرکز بر غذا‌های گیاهی، ماهی، غذا‌های دریایی و لبنیات کم چرب است.
این متخصص قلب گفت: در مراسم اربعین امسال به دلیل پیش بینی هوای گرم، افراد و به ویژه بیماران قلبی بهتر است پیاده روی خود را در ساعات خنک و در شب انجام بدهند تا دچار گرمازدگی احتمالی نشوند.
آلمان قرار است براساس توصیه‌های جدید کمیسیون حداقل دستمزد این کشور، حداقل دستمزد‌ها را از اول ژانویه ۲۰۲۴ میلادی به ۱۲.۴۱ یورو (۱۳.۵۱ دلار) در ساعت افزایش دهد. حداقل دستمزد فعلی ۱۲ یورو در ساعت است. یک سال بعد، در ژانویه ۲۰۲۵ هم حداقل دستمزد به ۱۲.۸۲ یورو خواهد رسید.
پیروی از یک رژیم غذایی باکیفیت که سرشار از مواد مغذی باشد، اهمیت کلیدی و ویژه‌ای برای بعد از ۵۰ سالگی دارد.
حجت الاسلام وزیری در سلسله مباحث معرفتی به موضوع کمک به زائران حج اشاره کرد و گفت: در این سفر برادری و کمک به هم نوع را تمرین کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
جوانان به دلیل طبع گرم و مزاج و فعالیت بیش از سایر افراد در معرض کم آبی و خشکی بدن و خشکی دستگاه گوارش هستند و به همین سبب ممکن است دچار یبوست شوند و توصیه ‌می‌شود در این فصل آب میوه، دوغ، سبزیجات مخصوصا کاهو و به ویژه میوه‌هایی یک مقدار ترش هستند، نظیر گوجه سبز، هلو، آلبالو، گیلاس و هندوانه را مصرف کنند.
میگرن نوعی بیماری مزمن و ناتوان کننده است که شیوع بالایی در جهان دارد و در زنان سه برابر بیشتر از مردان دیده می‌شود. افراد مبتلا به میگرن دارای نوعی سردرد ضربان دار هستند که به طور معمول در یک طرف سر ظاهر می‌شود و اغلب با حالت تهوع یا حساسیت به نور همراه است.
اگزما به التهاب پوست گفته می‌شود که ناشی از یک آلرژن یا یک محرک است. اگزما می‌تواند ژنتیکی هم باشد و در حضور محرک‌های خاصی شعله‌ور شود. اگزما عارضه‌ای شایع است که می‌تواند هر قسمتی از بدن را درگیر کند.
استفاده روزانه از عسل و آویشن در کودکان بالای یک سال در درمان سرفه‌های طولانی بسیار موثر است. همچنین نباید از تاثیر مصرف میوه‌های دارای ویتامین C و نیز سبزیجات تازه در بهبود سرفه کودکان غافل شد.
شاه ابراهیمی با بیان اینکه مصرف آجیل منع چندانی برای بیماران دیابتی ندارد، گفت: در خصوص آجیل و خشکبار این بیماران آزاد هستند، اما توصیه می‌شود روازنه یک مشت آجیل مصرف شود.
دکتر طحان نظیف با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره شورای نگهبان تأکید کرد: شورای نگهبان در جایگاهی قرار دارد که استقلال و بی‌طرفی‌اش باید حفظ شود.
پیوستن به FATF فقط امضای یک تکه کاغذ نیست. پیوستن به FATF به این معنی است که ایران به توصیه‌های FATF متعهد می‌شود و تضمین می‌کند که این توصیه‌ها در کل کشور اجرا می‌شوند. این یک تعهد بزرگ خواهد بود که اجرای آن سال‌ها طول می‌کشد. با این وجود، سود اقتصادی برای ایران می‌تواند بسیار زیاد باشد و به نفع رفاه اقتصادی همه شهروندان ایرانی باشد.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به چگونگی تغذیه برای درمان ناباروری، گفت: با رعایت توصیه‌های تغذیه‌ای بیش از ۶۵ درصد زنانی که به علت اختلال در تخمک‌گذاری نابارور هستند، درمان می‌شوند.
هدف «Breeze» با ارزیابی و کنترل بی‌وقفه شرایط خواب، این است که با استفاده از ترکیبی از صدا‌های تنظیم‌شده با امواج مغزی و توصیه‌های شخصی‌شده مراقبت از خواب، به کاربران کمک کند راحت‌تر بخوابند و سرحال‌تر از خواب بیدار شوند.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
رئیسی در ادامه توجه به تولید را به عنوان یکی دیگر از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استانداران موظف‌اند با پیگیری‌های مستمر موانع تولید را شناسایی و رفع و واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل را فعال کنند. گاهی مشکل یک واحد تولیدی تعطیل شده با یک پیگیری ساده رفع و ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال آن فعال می‌شود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه یک جریان « دلواپسان و نیروهای واپسگرا» که سال‌های اخیر بستر رشدشان و حضور در عرصه قدرت به صورت جدی برای‌شان مهیا شده است شرایطی را به وجود آورده‌اند که حتی توصیه‌های رهبری را مورد توجه قرار نمی‌دهند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۸۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۲۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
وحید شقاقی شهری کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه رشد نقدینگی در کشور حدود ۳۷ درصد است، گفت: عملا رشد نقدینگی با توجه به وضعیت رشد اقتصادی و وضعیت تولید در کشور عدد بالایی است و این رقم باید زیر ۲۰ درصد باشد،
فاطمه راکعی خطاب به قالیباف گفت: اجازه ندهید بعضی نمایندگان مجلس «حرف‌های صد من یک غاز» بزنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ