میگرن نوعی بیماری مزمن و ناتوان کننده است که شیوع بالایی در جهان دارد و در زنان سه برابر بیشتر از مردان دیده می‌شود. افراد مبتلا به میگرن دارای نوعی سردرد ضربان دار هستند که به طور معمول در یک طرف سر ظاهر می‌شود و اغلب با حالت تهوع یا حساسیت به نور همراه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، می‌گوید توصیه‌ای که یوپ هاینکس در سن 19 سالگی به او کرده باعث شده مسیر فوتبالش عوض شود.
نجفی‌توانا: وقتی احساس می‌شود ضابطان دادگستری به وظایف خود آن‌گونه که باید عمل نمی‌کنند، دانش کافی را ندارند یا به مهارت‌های نوین برای اجرای وظایف خود مسلط نیستند این کاستی‌ها در فرآیند اجرای وظایف قوه قضاییه ایجاد اخلال و اشکال می‌کند. به همین دلیل در دستورالعملی که اخیرا آقای اژه‌ای صادر کرده‌اند بحث‌هایی، چون آموزش ضابطین، بازآموزی مسائل ظریف و دقیق مربوط به انجام وظایف ضابطین عام و خاص و... مورد تاکید قرار گرفته و این وظیفه به دادستان‌ها محول شده است.
جامه‌شورانی تصریح کرد: این بیماران باید توصیه‌های دارویی، تغذیه‌ای و ورزشی را رعایت کنند. این بیماری کمتر از ۲ تا ۴ ماه قابل برگشت خواهد بود.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
انجمن پزشکی امریکا توصیه خود را به پزشکان اعلام کرد توصیه‌ای مبنی بر آن که دیگر از شاخص توده بدنی (BMI) منحصرا به عنوان راهی برای ارزیابی سلامتی استفاده نکنند.
پیروی از یک رژیم غذایی باکیفیت که سرشار از مواد مغذی باشد، اهمیت کلیدی و ویژه‌ای برای بعد از ۵۰ سالگی دارد.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای کنترل پرفشاری خون توصیه‌های تغذیه‌ای کاربردی عنوان کرد.
جوانان به دلیل طبع گرم و مزاج و فعالیت بیش از سایر افراد در معرض کم آبی و خشکی بدن و خشکی دستگاه گوارش هستند و به همین سبب ممکن است دچار یبوست شوند و توصیه ‌می‌شود در این فصل آب میوه، دوغ، سبزیجات مخصوصا کاهو و به ویژه میوه‌هایی یک مقدار ترش هستند، نظیر گوجه سبز، هلو، آلبالو، گیلاس و هندوانه را مصرف کنند.
با افزایش سن، بدن دچار کمبود‌های تغذیه‌ای می‌شود که کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد و به سلامت آسیب می‌رساند.
عوامل موثر در افزایش کلسترول خون را می توان به دو دسته عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل تقسیم کرد.
با وجود توصیه‌هایی که امروزه در زمینه مصرف نان‌های سبوس دار و برنج قهوه‌ای وجود دارد، اما خوب است بدانیم شکر قهوه‌ای از لحاظ تغذیه‌ای هیچ مزیتی بر شکر سفید ندارد؛ بنابراین باید نسبت به تبلیغاتی که در این زمینه انجام می‌شود، هوشمندانه‌تر رفتار کنیم.
فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی باشگاه اتحاد کلبا در آستانه تمدید قراردادش توصیه‌ای به مدیران این باشگاه داشته است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی در ۱۵ نکته توصیه‌ای برای اصلاح روند ساختار موجود دادند اما می‌بینید تندروها در رسانه‌ها به چه شکل با پیشنهادات آقای خاتمی رفتار می‌کنند.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به چگونگی تغذیه برای درمان ناباروری، گفت: با رعایت توصیه‌های تغذیه‌ای بیش از ۶۵ درصد زنانی که به علت اختلال در تخمک‌گذاری نابارور هستند، درمان می‌شوند.
رهبر معظم انقلاب همزمان با ایام اعتکاف، توصیه‌ای به متعکفین مرقوم فرمودند.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: پناه‌گیری در چارچوب در‌های ساختمان توصیه‌ای منسوخ شده است. با توجه به ساخت و ساز‌های جدید اکنون این اقدام نه تنها حافظ جان مردم نیست، بلکه خطرساز است.
یک روزنامه نگار هلندی به باشگاه «اِمن» پیشنهاد داد «یورگن لوکادیا» مهاجم تیم پرسپولیس را جذب کند.
امیرعبداللهیان طی توصیه‌ای صریح به آمریکایی‌ها گفت: بین ریاکاری و درخواست برای بازگشت به توافق و برجام باید یک راه را انتخاب کنید.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توصیه‌ای مسافرتی به هموطنان ایرانی سفر به استرالیا را توصیه نکرد.
جو بایدن در کالیفرنیا ناگهان دست خود را روی شانه یک دختر نوجوان گذاشت و توصیه‌ای در گوش او زمزمه کرد.
چندین کارشناس تغذیه آمریکا و جردن باروز پرافتخارترین کشتی‌گیر این کشور توصیه‌های تغذیه‌ای برای کشتی‌گیران دارند.
پزشکیان در توصیه‌ای به مردم گفت: مردم مساله را از راه قانونی پیگیری کنند و ما هم در مجلس دنبال خواهیم کرد که رییس مجلس هم تاکید داشتند، تلاش می‌کنیم پیگیری‌ها قاطعانه باشد به هر حال ضعف‌هایی در سیستم‌های مدیریتی داشته و کارهایی کردیم که بهانه به دست آن طرف آبی داده‌ایم؛ کاری نکنیم آن‌ها بتوانند سواستفاده کنند.
یکی از ستاره‌های سابق لیورپول هفته گذشته به یورگن کلوپ توصیه‌ای کرده بود که اگر به آن عمل شده بود ممکن بود قرمزها در دیدار با ناپولی شکستی تا آن حد سنگین را تحمل نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ