مهدی مدیرفلاح، رئیس پشتیبانی مهندسی گروه چراغ از ساخت ماژول های ال ای دی چراغ دو خودروی پرتیراژ داخلی در شرکت کروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی شاهد افزایش تدریجی دما از امروز تا اواخر هفته آینده خواهیم بود و برآورد می‌شود ۳۰۰۰ مگاوات به میزان تقاضای مصرف برق کشور اضافه شود که این برای هفته ابتدای شهریورماه بی‌سابقه و عدد بزرگی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ابلاغ طرح‌های مدیریت مصرف برق در شهر تهران منجر به کاهش ۲۰ مگاوات از مصرف برق دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بزرگ شهر تهران شد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
در برنامه هفتم آمده که دولت می‌تواند بدهی به صندوق توسعه ملی را با دادن میادین به صندوق توسعه صاف کند. ما یک‌سری میادین جدید به صندوق بدهیم که چه؟ اصلا منطقش چیست؟ دولت باید همان‌طور انضباط مالی در خود ایجاد کند با اوراق، با صرفه‌جویی در مصارف ارزی، با هر چیزی کم‌کم بدهی صندوق را بپردازد، چه ربطی دارد که میادین بدهد؟ این باعث می‌شود دولت‌ها برای صندوق توسعه ملی بدهی ایجاد کنند. دوران خودشان هم کوتاه‌مدت است. صندوق توسعه ملی این کاره نیست.
اجرای نخستین پروژه تولید مواد اولیه شیر خشک اطفال در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در دو فاز، کشور را ۱۰۰ درصد از واردات این مواد بی‌نیاز می‌کند و صرفه‌جویی ارزی به همراه خواهد داشت.
قانعی گفت: با پایش مستمر و افزایش بیش از ۴۰ درصدی عمر متوسط پمپ‌های درون‌چاهی در این منطقه از چند سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در این شرکت صرفه‌جویی شده است.
هفته اول تابستان به‌عنوان نماد آغاز فصل گرما به هفته «صرفه‌جویی در مصرف آب» نامگذاری شد که امسال این هفته نمادین به هفته آخر خردادماه یعنی ۲۶ خردادماه تا یکم تیرماه تغییر یافته است.
یک مقام مسئول درباره افزایش پاداش صرفه‌جویی برق درتابستان گفت: پاداش صرفه‌جویی امسال چندین برابرتعرفه فروش برق است.
طرح پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق در سال‌جاری نسبت به سال گذشته وسیع‌تر دیده شده است و دربرگیری بیشتری برای مشترکان برق دارد.
توماس هرلیخ، مدیر عامل باشگاه آلمانی هرتابرلین، می‌گوید که باشگاه‌شان باید به میزان قابل توجهی هزینه‌ها را کاهش دهد.
وی با بیان این‌که «ما در امر صادرات توفیقات زیادی داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست»، یادآور شد: ما رشد نزدیک به دو و نیم برابری در این زمینه داشتیم و ۱۵ هزار فرصت شغلی - نسبت به سال قبل - بیشتر ایجاد کرده‌ایم. در زمینه بومی‌سازی قطعات که با سه هدف رفع تحریم‌ها، مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن و صرفه‌جویی ارزی دنبال می‌شود، به تولید ۳۸ هزار قطعه و مواد مورد نیاز خود رسیدیم.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از صرفه‌جویی ارزی بالای زیست‌فناوری گفت: در حوزه دارو توانستیم صرفه‌جویی ارزی ۱.۸ میلیارد دلاری را ثبت کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران بااشاره به وضعیت آب وهوایی و بارش‌های جدید و سنگین برف درمنطقه تحت پوشش این شرکت برضرورت صرفه جویی درمصرف گازو برق در راستای کمک به پایداری شبکه تاکیدکرد.
رجبی مشهدی گفت:با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور خبر می‌دهد،از هموطنان درخواست می‌کنیم باصرفه‌جویی درمصرف گاز وبرق به پایداری شبکه برق کمک کنند.
دیرعامل شرکت تعمیرات کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از نصب دستگاه پردازش آب توازن در کشتی‌های فعال در آبراه‌های داخلی و بین المللی خبر داد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو با راه اندازی دفتر بومی‌سازی و راهبری شرکت‌ها در این حوزه، تاکنون یک میلیارد دلار صرفه جویی ارزی حاصل از بومی سازی را رقم زده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو صرفه‌جویی ۲۱۰۰ میلیارد تومانی، افزایش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات و شناسایی گلوگاه‌های تولید را دستاوردهای تولید عبور مستقیم دانست و گفت: در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت کامل، با شمارگان بالا و در شرایط با ثبات و پایداری انجام می‌شود.
پژوهشگران و محققان دانشگاه صنعتی شریف با طراحی، ساخت و تولید دستگاه‌ها و قطعات مختلف، توانسته‌اند به یاری صنعت آمده و تا حد زیادی کمبودهای ناشی از تحریم‌ها را جبران کنند.
آمار بانک مرکزی نشان می دهد در نیمه نخست امسال با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، صرفه‌جویی ۲ میلیارد دلاری در تامین ارز واردات کالاهای اساسی به کشور محقق شده است.
یک شرکت دانش بنیان توانسته ماژول‌های کنترل از راه دور را برای هوشمندسازی ساختمان با هدف کاهش مصرف برق تولید کند.
سخنگوی صنعت برق از صرفه‌جویی ۱۵۰۰ مگاواتی برق با اصلاح تعرفه‌ها و کاهش مصرف در بخش خانگی خبر داد و گفت: پاداشی که به مشترکان خانگی تا این لحظه پرداخت شده حدود ۸۵۰ میلیارد تومان است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از صرفه‌جویی ۳۰ درصدی هزینه‌ها با خرید قیر و میلگرد از طریق بازار بورس کالا خبر داد.
معاون علمی و فناوری گفت: بیش از ۴۵۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی حاصل از عدم واردات اقلام بومی‌سازی شده، برای کشور حاصل خواهد شد.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در وزارتخانه‌ها و ادارات کشور، گفت: ضروری است که فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و برق از دولت آغاز شود.
وزیر نیرو با بیان اینکه ۴٠ درصد مردم در مصرف خود صرفه‌جویی کردند، گفت: برای هفته آینده پیش‌بینی می‌شود که شهرهای شمالی کشور شاهد افزایش دما باشند و در این صورت مصرف برق افزایش خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ