اومونیا علی‌رغم بهره‌مندی از مهاجم ایرانی خود نتیجه را مقابل لیماسول واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان ناکام ماند با بیان اینکه نتوانستم از تمام ظرفیتم استفاده کنم تاکید کرد که به واسطه حضور متوالی در میادین خسته است.
آلومینیوم اراک برای پانزدهمین بازی در این فصل دروازه خود را بسته نگه داشت.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکری که در این تیم حاکم شده باعث رقم خوردن بردهای متوالی و دور از باخت شده است.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و دوم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته شکست خورد تا رویای تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها برای این تیم دست نیافتنی‌تر بشود.
فنرباغچه امروز در حضور سعید معروف متحمل یک باخت غیرمنتظره شد.
برزیل در شرایطی با یک نتیجه دور از انتظار به کامرون باخت که نیمار روی سکوها نشسته بود.
برای نخستین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد ۹ امتیازی شود. برزیل هم پس از ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد.
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی‌ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
پس از باخت دور از انتظار تیم ملی فوتبال بلژیک برابر مراکش در جام جهانی قطر ؛ بسیاری از معترضان به خیابان آمدند.
تیم ملی فوتبال ژاپن که نخستین بازی خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در دومین دیدار برابر کاستاریکا شکست خورد.
پس از باخت دور از انتظار آلمانی ها در مقابل تیم ملی ژاپن، بازیکنان مانشافت خود را سرزنش می کنند و از نتیجه به دست آمده بسیار نا امید هستند.
مهدی حاجی موسائی با باخت برابر حریف چینی از دور رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان کنار رفت.
دریای بابل در دیداری حساس تیم بالانشین فجر سپاسی را شکست داد.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق‌العاده بود.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق العاده بود.
سرمربی تیم بسکتبال پدافند گفت:‌ انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد بود ولی نداشتن بازیکن خارجی و قوی‌تر شدن تیم‌های لیگ برتر، باعث شد نتایجی دور از انتظار بگیریم.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
ترکیب نفت آبادان برای بازی امروز مقابل تراکتور مشخص شد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
کنفرانس مطبوعاتی جراردو سیوانه بعد از شکست دور از انتظار برابر آگسبورگ تلخی‌های باخت را برای هواداران این تیم دوچندان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ