پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش چپ‌پای ایران امیدوار است نمایش خوبی مقابل ازبکستان داشته باشند.
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در حالی انجام ‌شد که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری کنونی توانست در یک رقابت نزدیک کمال قلیچدار اوغلو، نامزد گروه‌های اپوزیسیون را شکست دهد.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. اگرچه منصور حقیقت پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم اخیرا اعلام کرده که بعید می‌داند علی لاریجانی شخصا وارد عرصه انتخابات شود، اما از یاد نبرید که در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم تا ساعات پایانی گفته می‌شد علی لاریجانی کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شد، اما دیدیم که گمانه‌زنی‌ها نادرست بود.
آرین روبن پس از آویختن کفش‌هایش، اشتیاقش برای رقابت را از دست نداده و حضور دوباره‌اش در ماراتن هلند خبرساز شد.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
رقابت های گرند اسلم ووشی با کسب 4 مدال برای ملی پوشان ایران به پایان رسید؛ مدال هایی که شانس ایران را برای کسب سهمیه المپیک در 3 وزن بالا برده است.
مهمترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های ادنوک لیگ امارات، با تساوی یک – یک به پایان رسید.
تیم چادر ملو با پیروزی در بازی این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به جمع مدعیان نزدیک شد.
رقابت نزدیک بین تیم های فولاد نوین و مس سونگون در گروه الف رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور برای قهرمانی ادامه دارد.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور هفته پانزدهم خود را پشت سر گذاشت.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
پرونده هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور امروز بسته شد و رفته رفته به پایان نیم فصل در دو گروه نزدیک می شویم.
عصر امروز دو تیم انبوه‌سازان هوتن و پتروپالایش تاکستان به مصاف هم رفتند که در پایان و بعد از برابری در عدد پنج، تیم هوتن با امتیاز فنی برنده این دیدار شد.
با پایان یافتن رای‌گیری در شماری از ایالت‌های شرقی و مرکزی آمریکا در شامگاه سه‌شنبه، شمارش آرا آغاز شده است و نتایج اولیه حاکی از پیشتازی جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.‌
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پس از پیروزی وتحمیل نخستین شکست به تیم فولادخوزستان درهفته دهم رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشورگفت: تیمش با شیب ملایم به صدرجدول نزدیک خواهد شد.
تیم ملی وزنه برداری مردان ایران امیدوار است در روز پایانی مسابقات آسیایی به عنوان نایب قهرمانی برسد.
مدافع راست پرسپولیس تلاش می‌کند خود را در جدول بهترین پاسورها به ریکاردو آلوز نزدیک کند.
گزارش های اولیه از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری برزیل از رقابت تنگاتنگ لولا داسیلوا و ژائیر بولسونارو در این انتخابات حکایت دارد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مقابل ژاپن شکست خورد نتیجه دومین دیدار خود در این رقابت ها را هم واگذار کرد.
تیم ملی کشتی آزاد روز حساسی را با داشتن 6 نماینده در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد پیش رو خواهد داشت.
در مهمترین مسابقه هفته دوم سوپر لیگ فوتسال بانوان، دو تیم ملی حفاری ایران و نصر فردیس به مصاف هم می‌روند.
پرسپولیس که فصل گذشته با شکست مقابل نفت آبادان از صدر جدول دور شد و رقابت قهرمانی را عملاً به استقلال واگذار کرد، با پیروزی در بازی امروز ضمن انتقام شکست آن بازی به صدر جدول نزدیک شد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در چارچوب رقابت های قهرمانی جهان، با نتیجه 38 بر 30 مغلوب رومانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ