سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در ارتباط با واکسیناسیون دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس، توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائران اربعین نمی توانند داروهای حاوی مخدر، به همراه داشته باشند.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
تاردیگرید که با نام‌های خرس آبی یا خوکچه‌ی خزه‌ای هم شناخته می‌شود، موجودی آبزی است که بدنش سرعت سوخت و ساز پایینی دارد. سرعت سوخت و ساز بدن تاردیگریدها می‌تواند به ۰/۰۱ درصد میزان معمول خود کاهش یابد. همین امر به آن‌ها کمک می‌کند بیش از ۳۰ سال بدون غذا دوام آورند.
دکتر علی پناهی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه ترشی‌هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می‌دهد؛ ادامه داد: اما خوراکی‌هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ، و ویتامین c اثر کاهنده درد در این افراد دارند یعنی ضددرد‌های طبیعی هستند.
شاگردان کوزمین با برتری دو‌گله در دیداری نه چندان سخت به مصاف با تراکتور رسیدند.
ورزش فواید زیادی مانند مدیریت وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روان دارد با این حال، یک باور رایج نیز وجود دارد که می‌گوید: ورزش ممکن است شرایط پوستی مانند آکنه یا روزاسه (آکنه بزرگسالی) را تشدید کند.
کلم بروکلی، آووکادو، دانه چیا یا پرتقال سرشار از ویتامین C، کدام یک برای بدن مفیدتر است؟ محققان دانشگاه ویلیام پاترسون در نیوجرسی در جستجوی سالم‌ترین ماده غذایی جهان، ۴۱ نوع میوه و سبزیجات را مورد بررسی قرار دادند و با یکدیگر مقایسه کردند.
احتمالا این واقعیت را شنیده‌اید که حتی دو دانۀ برف هم شکل یکسانی ندارند و هر کدام از آن‌ها طرح منحصر به فرد خودش را دارد. اما احتمالا نمی‌دانید چه کسی اولین بار این موضوع را کشف کرد.
ابتکاری که امسال انجام شد این است که تصحیح اوراق در استان‌های مختلف و برگه هر استانی در یک استان دیگر که مشخص نیست کدام استان است، انجام می‌شود، بنابراین اینگونه نیست که تصحیح اوراق هر دانش آموزی در همان استان انجام شود.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه در صورتی که سه مصحح سه نمره متفاوت را برای دانش آموزی درج کنند، ملاک کدام نمره است؟، اظهار کرد: میانگین نمرات را مد نظر قرار می‌دهند، اما طبیعتا در شرایطی که اختلاف بین مصحح اول و دوم وجود دارد، ملاک، نمره مصحح سوم است. اگر اختلاف نمره دو مصحح نیز کمتر از یک نمره باشد، طبیعتا نمره بالاتر را ملاک قرار می‌دهند.
بازیکن بایرلورکوزن می گوید با اینکه نام هیچ کدام از بازیکنان یونیون سن ژیل را نمی داند ولی برای آنها احترام قائل است.
نگاه ژرف مقام معظم رهبری به موضوعات علم، فناوری و دانشگاه راهگشای مشکلات این روزهای دانش و فناوری است و اگر فعالان عرصه علم و دانش به آن توجه کنند شاهد رشد هرچه بیشتر این حوزه ها خواهیم بود.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
از ۹ آذرماه تا تاریخ ۱۱ اسفندماه، دانش‌آموزان ۹۱ مدرسه دچار مسمومیت شدند. براساس گزارش‌های خبری، ۱۱ اسفندماه بیش از ۳۰ مدرسه دچار حادثه مسمومیت شدند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچ کدام از دانش آموزان مسموم شده خوزستانی مشکل حاد ندارد و حال عمومی آنها مساعد است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من با قاطعیت تمام عرض می‌کنم سر سوزنی احتمال ندارد که مسمومیت فرزندان عزیز ما کار نظام باشد این حادثه نه تنها ذره‌ای فایده به نظام ندارد بلکه بدترین خدشه و تشویه بر چهره نظام اسلامی است. کدام دولت عمداً چهره خود را خراب می‌کند.
بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است.
مراسم معارفه کریستیانو رونالدو پر از اتفاقات مهم و جالب توجه بود.
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
مشخص نیست آقای رئیسی کدام خواص را مد نظر دارد و آیا او "ممتحن" است یا خود در این دو ماهه نمره قبولی گرفته که دیگران را مردود می داند و مگر کیفیتی که به ریاست جمهوری او در سرد ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی انجامید حاوی و حامل این پیام نبود که خودمان کافی هستیم و نه به برجام نیاز داریم نه به حمایت طبقه متوسط. با این وصف چه نیاز به خواص؟
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید برای هر کدام از دانش‌آموزان به اقتضای نیازها و استعدادهای آنها برنامه‌ریزی کنیم، یعنی استعدادیابی در بستر مدرسه تلویزیونی برای ما بسیار اهمیت دارد.
یکی از دانش آموزان گفت: در موسسه آموزشی که برای کلاس‌های غیردرسی و تقویتی ثبت نام کرده بودیم، مسائل غیراخلاقی و زشتی رخ می‌داد، اما هیچ کدام از ما جرئت نداشتیم برای دیگران یا اعضای خانواده آن‌ها را بازگو کنیم. مربی آموزشگاه ما را آزار می‌داد و حتی زمانی که خانواده اش در منزل نبودند، هرکدام از بچه‌ها را به خانه اش در منطقه قاسم آباد می‌برد
نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ذکر و فکر مقطعی شما را به جایی نمی‌رساند؛ ذکر و فکر باید دائمی باشد تا شهد دعا را خداوند به کام شما بریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ