کارلوس کی روش برنامه ویژه‌ای برای گلر مورداعتماد خود ترتیب داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اینتر برنامه ویژه‌ای برای حفظ روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، در این تیم تدارک دیده است.
سرمربی فولاد برنامه ویژه‌ای برای تیمش در فصل جدید لیگ برتر دارد.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله ویژه بازه زمانی ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
تیم سپاهان برای نقل‌وانتقالات تابستانی برنامه ویژه‌ای برای جذب ستاره‌های فوتبال دارد.
کادر فنی تیم ملی ایران برنامه ویژه‌ای را برای بازیکنانی که وظایف باشگاهی‌شان به پایان رسیده، تدارک دیده است.
کادر فنی تیم ملی فوتبال برنامه ویژه‌ای را برای بازیکنانی که وظایف باشگاهی‌شان به پایان رسیده، تدارک دیده است.
رئال مادرید برنامه ویژه‌ای را برای ادای احترام به وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، تدارک دیده است.
شکار تصویری از برگه‌هایی که مربی پیکان در دست داشت، نشان می‌دهد خودروسازان برای بازی با پرسپولیس برنامه تاکتیکی ویژه‌ای داشتند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و از دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده‌سازی است.
رئیس سازمان فضایی با تاکید بر اینکه حوزه اقتصاد فضا جزو لاینفک برنامه ۱۰ ساله فضایی است، گفت: در این برنامه جایگاه ویژه‌ای برای حمایت از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان این حوزه دیده ایم.
دایوت اوپامکانو، ستاره فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس گفت خروس‌ها برای دیدار با انگلیس برنامه ویژه‌ای طراحی خواهند کرد.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای پیش از دربی دارد تا به ترکیب مدنظرش برای دیدار حساس مقابل استقلال برسد.
کارلوس کی‌روش در تمرین امروز تیم ملی برنامه ویژه‌ای برای پرتاب اوت در نظر گرفته بود.
پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای ادامه همکاری احتمالی با مهاجم هلندی خود خواهد داشت.
سرمربی تیم پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای آماده‌سازی تیمش در دوران تعطیلی لیگ برتر دارد.
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در روزهای اخیر و در جریان تمرینات تیم گل گهر سیرجان برنامه ویژه‌ای جهت مراقبت از یکی دو مهره خطرناک تیم استقلال را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته است.
مارکو روزه، مربی جدید لایپزیش، تاکید کرد که هیچ هراسی از نام رئال ندارند و اینکه برای مهار وینیسیوس در بازی امشب برنامه ویژه ای دارند.
بندرعباس - دولت سیزدهم با ارتباط با همسایگان هم درحوزه اقتصاد دریامحور، بخش بازرگانی، صنایع دریایی و هم از منظر کشاورزی که به دریا وابسته است، برنامه‌های ویژه‌ و کلانی دارد.
جلسات مدیر برنامه‌های چند بازیکن خاص لیگ برتری با ادمین‌های کانال‌های پر طرفدار باشگاه‌ها در فضای مجازی نقش ویژه‌ای در افزایش مبلغ برخی قراردادها داشته است.
سازمان دانش آموزی برنامه ویژه‌ای را برای آشنایی دانش‌آموزان کشور با شخصیت‌های ایرانی و اسلامی و مفاخر بومی هر استان دارد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
ابوذر ندیمی گفت: اگر به اعتراضات صنفی پاسخ مناسبی داده نشود، سطح آنها از صنفی فراتر می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ