جواد نکونام همچنان سرمربی تیم ما است و موضع ما نسبت به حضور او در تیم‌ملی همان موضع قبلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد.
انتقادات تند مدیرعامل سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه تیم ها حالا واکنش یک تیم صنعتی دیگر را به همراه داشته است.
مدیرعامل سابق ذوب‌آهن و فولاد خوزستان به خداحافظی وریا غفوری از فوتبال واکنش نشان داد.
سعید آذری مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به دستورالعمل ناظر بر قرار دادهای باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان واکنش نشان داد.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به غیبت نام یحیی گل محمدی در لیست مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی واکنش نشان داد.
حمیدرضا راد کیا، مدیرعامل فولاد خوزستان معتقد است که بازی های آسیایی می تواند نقطه بازگشت این تیم به ریل موفقیت باشد.
باشگاه ذوب آهن در پی شکست سفید و سبزها در دربی نسبت به این مسئله اعلام موضع کرد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد بحثی درباره سرمربیگری جواد نکونام در تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد.
درویش در مورد شایعاتی که پیرامون پرسپولیس به خصوص موضوع عدم بازگشت لوکادیا به ایران مطرح شده، عنوان کرد: شایعه همیشه پیرامون پرسپولیس است آیا وقتی را سراغ دارید که هیچ شایعه‌ای نباشد؟
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در این خصوص گفت: ما این موضوع را تکذیب میکنیم. ما با امیر قلعه نویی قرارداد داریم و ایشان به کار خود متعهد هستند.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
مدیرعامل پرسپولیس شایعات در خصوص برکناری‌اش را رد کرد و مدعی شد به جای پرداختن به این موضوعات بهتر است به دنبال اتفاقاتی که باعث بدهی این باشگاه شده بپردازند.
«محمود لیائی» گفت: آنچه مطرح کردم این بود که پلتفرم‌های خارجی که قوانین کشور‌ها را رعایت نمی‌کنند منطقا شرایط پایداری برای فعالیت ندارند و ممکن است در شرایط مختلف با دستور مراجع ذیصلاح امنیتی با محدودیت‌هایی روبرو شوند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و در واکنش به حضور همزمان جواد نکونام در تیم ملی و فولاد گفت: مگر باشگاه ما زنگ تفریح است؟
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید دو باشگاه علیه سرخپوشان اظهاراتی را انجام دادند که کمیته اخلاق هیچ واکنشی به آن نداشته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شکایت دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان واکنش نشان داد و گفت: مذاکرات برای جذب بازیکن جدید در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ