اولین همایش ملی منتقدانه با موضوع «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
سخنگوی قوه فضائیه در اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضائیه بر اجرای فرامین رهبر انقلاب در حوزه رسانه تأکید کرد.
ولادیمیر پوتین در همایش بین المللی سنت پترزبورگ تایید کرد که اولین محموله کلاهک‌های اتمی تاکتیکی این کشور به بلاروس منتقل شده است.
در اولین همایش سراسری صد برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، ایرانسل موفق به دریافت جایزه «برند برتر ملی در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات» شد.
همایش توجیهی - آموزشی خادمین حج اولی اعزامی از سوی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به سرزمین وحی با حضور سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.
اولین همایش ملی «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» برگزار می شود. این همایش در نظر دارد تاثیرات فضای مجازی در ابعاد مختلف زندگی را بررسی کند.
چه تیم خوبی علی نادری ساخته؛ تیمی که موفقیت هایش پر رنگ و قاطع است.
نخستین همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی در سرزمین ناشناخته ایران با حضور مسئولان ورزش کشور برگزار خواهد شد.
اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای» ۸ اسفند برگزار خواهد شد.
اولین همایش تحول دیجیتال شهرک‌های صنعتی، ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، توسط ایرانسل برگزار می‌شود.
اولین همایش تحول دیجیتال شهرک‌های صنعتی، ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، توسط ایرانسل برگزار می‌شود.
اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی وزیر کشور در مرکز همایش های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.
پدر سه ورزشکار و کشتی گیر شهید که عنوان قهرمان قهرمانان اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شاهد و ایثارگر را دارد، از سوی مسئولان ورزش فراموش شده است.
مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی با حضور میهمانان داخلی و خارجی آغاز شد.
اولین همایش ملی بانکداری اسلامی ایرانی با عنوان «نوآوری های بانکداری و مالی اسلامی در جهت شکوفایی ملی» از سوی مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی برگزار می شود.
اولین همایش بین‌المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری در اکوسیستم‌های آبی با تکیه بر اقتصاد دریاپایه، توسط پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه تهران، به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد.
اولین نشست از همایش «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» با حضور صاحب‌نظران در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
فنلاند برای اولین بار در دهه‌های گذشته یکی از بزرگراه‌های اصلی خود را به مدت پنج روز تعطیل کرد تا به جنگنده هایش اجازه دهد تا فرود و برخاستن را در باند جاده‌ای رزرو انجام دهند.
من اولین کسی نبودم که خیانت کردم. در تابستان سال گذشته شایعات شروع شد: ایلاری یک نفر دیگر یا بهتر است بگوییم بیشتر از یک نفر را دارد. به نظرم غیرممکن بود اما من پیام هایش را پیدا کردم.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در تهران برای اولین بار با ۴۵ شیرخوار شش ماه تا یک ساله، همراه با مادران و همسران شهدا برای مراسم همایش شیرخوارگان حسینی راهی مصلی تهران شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ