علیرضا بیرانوند در اکثر بازی‌های قبلی این تیم نشان کاپیتانی را بر بازو داشت، اما با ماندن کامیابی نیا در ترکیب اصلی باید پشت سر او وارد زمین مسابقه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از یک محافظ شعله‌ی اجاق گاز قابل جدا شدن که به صورت کامل روی شعله‌ها قرار می‌گیرد و از نشتی و سرریز در شعله‌ها جلوگیری می‌کند استفاده کنید.
روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد باشگاه آرسنال برای راضی کردن کای هاورتز به جدا شدن از چلسی به او پیشنهادی داده که بر اساس آن ستاره آلمانی حالا بیشترین دستمزد را در آرسنال می‌گیرد.
روند پرسرعت جدا شدن بازیکنان چلسی و شایعاتی که درباره چندین ستاره دیگر این تیم مطرح است برای آبی‌های لندن شرایطی عجیب و باورنکردنی بوجود آورده است.
بعد از اظهارنظر جنجالی درباره پرسپولیس، مهاجم تیم فوتبال سپاهان راهی جز لژیونر شدن برای خروج از تیم اصفهانی ندارد.
صفحات سومالی و نیوبین هم در حال فاصله گرفتن و جدا شدن از صفحه عربی در بخش شمالی هستند. طبق اعلام انجمن زمین‌شناسی لندن، این صفحات در منطقه آفار اتیوپی با هم تلاقی می‌کنند و یک سیستم شکاف Y شکل ایجاد می‌کنند.
در ادامه فیلم لحظه جداشدن اتوبوس از تریلر برای رهاسازی محبوسین را مشاهده می‌کنید.
آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که تصمیمی برای جدایی ندارد.
آن‌طور که محققان دریافته‌اند، چیزی در مورد آن منطقه شش تا ۱۰ ساله وجود دارد: حدود هفت سال ثبات و بعد دو تا سه سال نارضایتی، تغییر خواسته‌ها و گذار، پیش از ساکن شدن در مرحله بعدی و وفق دادن خود با آن.
سرمربی صربستانی سمپدوریا شرایط خوبی با این تیم در جدول سری آ ندارد.
تصاویری هولناک از لحظه جدا شدن یک پشت بام بر اثر طوفان شدید در باتومی گرجستان را ببینید.
یک هواپیمای مسافربری روسی چند ثانیه بعد از بلند شدن از روی زمین با جدا شدن یکی از چرخ‌ها باعث ترس مسافرین شد.
سرمربی این روزهای تیم ملی، روزگاری اعتقاد داشت جدا شدن از استقلال سخت است
برای تهیه سس خورش بادمجان، آب گوشت را از صافی بگذرانید تا پیازهایش جدا شود، زعفران آب شده، رب گوجه، آب غوره، نمک و یک قاشق روغن حیوانی را به آب گوشت اضافه کنید و در ماهیتابه که گوشت و بادمجان هست آب زیادی نباشد.
برجستگی‌های خورشیدی متشکل از هیدروژن و هلیوم هستند و با خارج شدن از جو خورشید، پلاسما آزاد می‌کنند. درحالی‌که در مورد علت این پدیده سردرگمی‌هایی وجود دارد، اما می‌تواند مربوط به معکوس شدن میدان مغناطیسی خورشید باشد.
این میمون ماده که دستانی سفید رنگ دارد در قفسی با میله‌های بزرگ زندگی می‌کرد که با توری مرغی (نوعی فنس مشبک) پوشانده شده و از قفس میمون‌های نر کناری اش جدا شده بود. با این حال، موموی ۱۲ ساله در سال ۲۰۲۱ فرزندی با دستان سیاه و سفید به دنیا آورد. محققان با استفاده از تست دی‌اِن‌اِی به تجزیه و تحلیل مدفوع ۴ میمون نر برای پیدا کردن پدر فرزند او پرداختند. در نهایت معلوم شد مومو با میمون دراز دست نر ۳۴ ساله‌ای به نام ایتو جفتگیری کرده بود.
ناسا رشته‌های خورشیدی را به عنوان ابر‌هایی از ذرات باردار توصیف می‌کند که بر فراز خورشید شناور هستند و توسط نیرو‌های مغناطیسی به آن متصل می‌شوند. آن‌ها به صورت رشته‌های دراز و ناهمواری ظاهر می‌شوند که از سطح خورشید بیرون می‌آیند.
محققان می‌گویند ترک برداشتن این قطعه و شکل گیری یک کوه یخی جدید به خاطر تغییرات آب و هوایی نبوده و براساس پدیده طبیعی "کالوینگ" رخ داده است.
وزیر دارایی آلمان نسبت به جدایی سریع اقتصادی از چین هشدار داد.
خانه نیما در همسایگی خانه جلال آل‌احمد و سیمین دانشور در منطقه شمیرانات واقع شده و دارای ۵ اتاق است. معماری آن به‌گونه‌ای است که ۴ اتاق تودرتو دارد و یک اتاق دیگر جدا از سایر اتاق‌هاست که گفته می‌شود اتاق نیما بوده است. ایوان ورودی ساختمان ۸ ستون آبی‌رنگ با سطح مقطع دایره‌ای‌شکل دارد.
خرس‌های قطبی و خرس‌های قهوه‌ای تنها ۵۰۰ هزار سال پیش از یکدیگر جدا شدند. اگرچه این امر کمی نامعمول است، اما جفت‌گیری بین این دو گونه گاهی می‌تواند منجر به بدنیا آمدن فرزندانی شود که قابلیت باروری دارند.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید جدا شدن رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه تقریبا قطعی شده و اریک تن‌هاخ حالا به دنبال پیدا کردن جایگزین او می‌گردد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از مدت‌ها که بحث دو فدراسیون شدن قایقرانی بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این دو فدراسیون انجام می‌گیرد.
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.
یک خانواده روز پنجشنبه گذشته، نوزاد دختر ۲ روزه خود را که هنوز بندنافش جدا نشده بود، مقابل اداره بهزیستی بندرگز رها کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ