ناسا رشته‌های خورشیدی را به عنوان ابر‌هایی از ذرات باردار توصیف می‌کند که بر فراز خورشید شناور هستند و توسط نیرو‌های مغناطیسی به آن متصل می‌شوند. آن‌ها به صورت رشته‌های دراز و ناهمواری ظاهر می‌شوند که از سطح خورشید بیرون می‌آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشف کاخ هخامنشی به همراه سنگ‌نبشته داریوش بزرگ هخامنشی، در فاناگوریا در خاک روسیه فعلی، تمام معادلات تاریخی درباره وسعت پادشاهی هخامنشیان را تغییر می‌دهد.
ورزشگاه تیم فوتبال وستهام انگلیس که روز یکشنبه میزبان تیم چلسی خواهد بود طی سه ماه اخیر پذیرای دوستداران بیسبال، دو و میدانی و کنسرت موسیقی بوده است.
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
خرید و فروش کودکان در مرکز آفریقا که کودکان در کنگو داخل گونی خرید و فروش می‌شوند./دانشجو
یک مرد جوان که با چاقو قصد حمله به یک دختر جوان در فروشگاه داشت؛ با برخورد شجاعانه دختر روبرو شد.
یک اتوبوس در اتفاقی عجیب، با وقوع طوفان سنگین باد از جا در آمد.
در کشور‌های پیشرفته آموزش اصولی امدادگری، از سن کم شروع می‌شود تا هر کودک و فرد بتواند در نجات جان افراد موثر باشد. در این ویدیو مهارت باورنکردنی پسربچه خردسال در نجات جان خواهرش را می‌بینید.
۸۰۰ کیلو تریاک از جاساز حرفه‌ای مواد در یخچال یک خودرو کشف شد.
پلنگ قدری صبر می کند که ایمپالا زیر درخت قرار بگیرد و سپس با یک پرش این حیوان بی نوا را شکار کند.
دو آهو با گرفتن برگ درخت بر دهانشان به میمون روی درخت کمک کردنند./خبرآنلاین
چینی‌ها به خوردن غذا‌های عجیب و غریب شهرت دارند و برخی معتقدند که کرونا نیز به دلیل خوردن خفاش در چین شیوع پیدا کرد. در این ویدیو حالا ذوق یک کودک چینی در حین خوردن قورباغه را می‌بینید.
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
«یو خنگ منگ» روی یک کامپیوتر IBM ۵۱۵۵ مربوط به سال ۱۹۸۴ که از پردازنده اینتل ۸۰۸۸ با فرکانس ۴.۷۷ مگاهرتز و ۶۴۰ کیلوبایت رم استفاده می‌کند، پیشرفته‌ترین فناوری این روز‌ها را پیاده‌سازی کرده است.
این ویدیو نشان میدهد که استحکام دندان {آسیاب} انسان، در مقابل فشار خارجی چقدر زیاده است.
ویدیویی از مقاومت عجیب خودرو ولوو در آزمایش با ریخته شدن آجر بر روی ماشین را ببینید.
جو بایدن گفت: تشخیص داده شد که من مبتلا به بیماری هستم، آن‌ها مجبور شدند چند بار بالای سرم را بردارند تا ببینند آیا من مغز دارم یا نه!
کلیدسازی که با ساخت شاه کلید اقدام به سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
یک شیر کنار چاه آبی مشغول استراحت بود که ناگهان فیلی از راه رسید تا آب بنوشد. شیر متوجه فیل شد و از ترس حمله این حیوان عظیم الجثه پنهان شد. در نهایت فیل متوجه حضور شیر شد و شروع به فریاد زدن کرد و به سوی شیر بی نوا حمله برد.
ویدیو ضبط شده از لحظه سبقت گرفتن یک ماشین وسط اتوبان که باعث گردش کامل ماشین می‌شود.
یک کلاغ، با ورود به لانه و مشاهده ۳ عدد تخم شاهین، یکی از آن‌ها را شکست و خورد. شاهین پس از بازگشت متوجه این اتفاق شد و انگار که قلبش شکسته است.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
شکل برف‌پاک‌کن و آب‌پاش اتومبیل‌ها، همواره در زمان‌های گوناگون، تغییر کرده است؛ ولی در همین حال، اساس کار این تجهیزات، تقریباً ثابت مانده است. البته به نظر، جای کار و خلاقیت زیادی هم برای شرکت‌های خودروسازی نیست. امّا مرسدس بنز، روزنه خلاقیت را یافته و آب‌پاش و برف‌پاک‌کن را با هم ترکیب کرده است.
یک دوچرخه سوار برزیلی در حالی که مشغول رکاب زدن در شهر بود، همزمان با یک توپ فوتبال هم حرکات نمایشی انجام داد.
ویدئویی از یک بچه فیل که به نظر می‌رسد برای نخستین بار از دیدن پرندگانی که در فاصله نزدیک او پرواز می‌کنند ذوق زده شده منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ