یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که دیر غذا خوردن باعث کاهش مصرف انرژی، افزایش گرسنگی و تغییرات در بافت چربی می‌شود که در مجموع ممکن است خطر چاقی را افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی به اظهارات یکی از ورزشکاران این رشته که تصاویری از سوسک در غذایش و گربه در اتاقش منتشر کرده بود، واکنش نشان داد.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
عارف غلامی، مدافع سابق تیم ملی، به زودی در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد کرد.
متخصصان می‌گویند: خوردن دیروقت غذا از سه نظر یعنی تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانیم، سطح گرسنگی ما و همینطور روش ذخیره‌سازی چربی در بدن‌مان بر تنظیم وزن تاثیر می‌گذارد.آزمایش‌ها همچنین نشان دادند تغییر ساعات صرف غذا (به سبک گروه دوم) سبب شد تا ژن بافت چربی که بر نحوه ذخیره چربی بدن تاثیر می‌گذارد، فرآیند چربی‌زایی را افزایش دهد و از سوی دیگر از شدت فرآیند تجزیه چربی بکاهد.
دانشمندان اظهار داشتند: مدیریت علائم بی خوابی در سنین پایین تر ممکن است رویکرد موثری برای پیشگیری از سکته باشد. بررسی و طراحی استراتژی های کاهش خطر سکته مغزی از طریق مدیریت اختلالات خواب، باید در تحقیقات آینده مورد توجه قرار گیرد.
متخصصان می‌گویند: خوردن دیروقت غذا از سه نظر یعنی تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانیم، سطح گرسنگی ما و همینطور روش ذخیره‌سازی چربی در بدن‌مان بر تنظیم وزن تاثیر می‌گذارد.
یوشوا کیمیش یکی از گل‌های خورده بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی را جبران کرد.
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، جنایت دشمن صهیونیست در نابلس را تلاشی شکست خورده دانست.
منشا دیر آمد، زاپاتا تیر خلاص را به مس زد
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که کشورهای اروپایی فاقد اختیار و اراده لازم برای تصمیم گیری امور خود هستند.
احمد مازنی نوشت: امیدوارم مسئولان تا دیر نشده دست آشتی به سوی مردم دراز کنند و قبل از کسب رضای حق در کسب رضای خلق بکوشند و بر دل‌های رنجیده بندگان خدا مرهم نهند، تا گره‌های بین ما و خدای مهربان نیز گشوده شود.
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل نئا سالامیس شکست خورد.
شارلروا در حضور تعویضی دو وینگر ایرانی خود مقابل اندرلخت شکست خورد.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که بازیکنان برابر آمریکا دیر به خودشان آمدند گفت: تیم ملی فقط در دقایق پایانی خوب کار کرد که این برای پیروز شدن کافی نبود.
انتقادات تند کریستیانو رونالدو از وضعیت یونایتد و نیز خانواده گلیزرها تاثیرگذار بود و این باشگاه به دنبال اعمال تغییراتی بسیار مهم و استراتژیک است.
سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: سطح لیگ برتر هندبال امسال باید از سال‌های گذشته بسیار بالاتر باشد، چراکه به زودی مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو داریم.
ژیل ویسنته در حضور کوتاه مدت خود نتیجه را مقابل براگا واگذار کرد.
ریکاردو ساپینتو پس از سه هفته محرومیت بالاخره توانست تیمش را از نزدیک هدایت کند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد در مقایسه با افرادی که زود به رختخواب می‌روند و با نور خورشید از خواب بیدار می‌شوند، شب زنده دار‌ها با مقاومت انسولین روبرو هستند. وقتی بدن به خوبی به هورمون انسولین پاسخ نمی‌دهد، قند خون می‌تواند در جریان خون انباشته شده و در نهایت منجر به دیابت نوع ۲ شود.
هافبک دفاعی تیم ملی به واسطه صدور دیرهنگام ویزای حضور در اتریش،نتوانست در لیست ابتدایی ترکیب تیم ملی حاضر شود.
ابهام در دیر رفتن تمیروف و دیر خریدن دیاباته؛ یحیی چه می‌کند؟
فاینورد در حضور کوتاه مدت بازیکن ایرانی خود به تساوی برابر هیرنفین رضایت داد.
هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه یکشنبه شب خاصی را در سوپرلیگ این کشور پشت سر گذاشت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو امضای تفاهم نامه تاسیس پارک علم و فناوری خودرو و تسریع در بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را عاملی برای افزایش کیفیت، عمق داخلی سازی و کاهش هزینه در زنجیره ارزش خودرو دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ