هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه یکشنبه شب خاصی را در سوپرلیگ این کشور پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس، سرمربی تراکتور، در این فصل با جدیت و حساسیت خاصی عملکرد تیم را زیر نظر دارد.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد داوید دخیا بر خلاف شایعات اخیر، قرارداد خود با منچستریونایتد را تمدید می‌کند.
بازار ساعت مملو از ساعت‌های فیک شبیه به برندهای اصل است. یک راه آسان برای اطمینان از اصل بودن ساعت فردریک کنستانت، خرید از نمایندگی‌ یا فروشندگان مجاز است. وقتی از مراکز معتبر خرید می‌کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که ساعتی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، اورجینال است.
امام جمعه اردبیل بیان کرد: صرفه جویی دولتی در ظاهر به چشم نمی‌آید، ولی ثروت هنگفتی پشت آن خوابیده است از همین منبع به راحتی می‌توان وام مسکن و وام ازدواج جوانان را تأمین کرد میوه آنقدر گران شده که طبقه پایین از میوه فقط نگاه حسرت نصیبشان می‌شود.
لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا، اصرار دارد عملکرد همبازیانش در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در شکست 2-1 مقابل اسپانیا «آنقدرها هم بد نیست.»
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
ژوزه مورینیو، مربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا گفت، آدم خرافاتی نیست و از خرافات خوشش نمی‌آید.
روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
علیرضا دبیر: آنقدر علیه من بنویسید تا بمیرید!
هیچ وقت نگفته ام که از بازگشت به استقلال پشیمان هستم. حضور در استقلال همیشه باعث افتخار من است
فولاد به لطف گل دیرهنگام وحید حیدریه، تعویض طلایی علیرضا منصوریان، سه امتیاز شیرین بازی با ملوان را کسب کرد.
سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ژیل ویسنته به حمایت از مهاجم ایرانی خود پرداخت.
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می‌شود که شاید سه تیم دیگر ترجیح بدهند با الهلال رودررو نشوند.
یونیون برلین با تساوی برابر شالکه شانس صعود به صدر جدول بوندسلیگا را از دست داد.
وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و ... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم ۲ درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.
«داده‌های مربوط به اینکه آیا مکمل ویتامین D می‌تواند از شکستگی‌ها جلوگیری کند یا نه، متناقض است. آخرین یافته‌ها به وضوح نشان می‌دهد که دادن مکمل‌های ویتامین D به افرادی که قبلاً به اندازه کافی از این ماده مغذی دریافت می‌کنند، در نهایت خطر شکستگی بیمار را کاهش نمی‌دهد.»
20 میلیون دلار کل بودجه کل ورزش قهرمانی ماست اما عربستان با یک بازیکن که ضرورتی ندارد اسمش را ببرم 200میلیون یورو قرارداد می‌بندد، یعنی 10برابر بودجه قهرمانی ما
فده والورده شب گذشته نیز برای رئال گل زد تا آمار او به هشت گل برسد. او هدفش ماندن در رئال برای سال هایی طولانی و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این تیم است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه دغدغه‌ای بابت ویزای و تاخیر در صدور آن برای مسابقات قهرمانی جهان ندارد، گفت: به قدری قوی هستیم که نمی‌توانند چنین کارشکنی برای‌مان ایجاد کنند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دونالد ترامپ رئیس جمور سابق این کشور آنقدر مرد نیست که برای شهادت درباره حمله سال ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره، در مقابل کمیته تحقیق حضور یابد.
ژوزه مورینیو بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل بتیس در لیگ اروپا از عملکرد مهاجمان جالوروسی به شدت انتقاد کرد.
مهاجم فجرسپاسی شیراز می‌گوید هدف او آقای گلی لیگ یک خواهد بود.
یان اوبلاک، گلر اتلتیکو، معتقد است که امشب مستحق شکست برابر رئال مادرید نبودند.
مکرر پیشنهاد دادیم عاقلانه‌ترین اقدام از جانب حاکمیت جمع شدن بساط گشت‌های به‌اصطلاح ارشاد و حذف قانون حجاب اجباری است. توصیه‌های مکرری که آنقدر به آن توجه نکردید که این‌بار به فاجعه‌ای بی‌نهایت تلخ تبدیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ