عباس عبدی می‌گوید: ۱۸ سال قبل پس از اینکه هاشمی با احمدی‌نژاد به دور دوم انتخابات رفت، از هاشمی خواسته بود به‌خاطر احتمال رأی نیاوردن کنار برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
وقتی مردم احساس بی‌عدالتی می‌کنند، احساس رنجش را تجربه می‌کنند. این باعث می‌شود آن‌ها به کسانی که فکر می‌کنند باعث تبعیض علیه‌شان هستند از راه‌های متفاوتی حمله‌ور شوند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سوال ملی روح‌الله نجابت از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور با وعده‌های وزیر را بررسی کردند.
نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
آنخل دی‌ماریا، هافبک یوونتوس به انتقاد تند یک طرفدار این تیم در اینستاگرامش پاسخ صریحی داد.
میلان در زمین بولونیا با تساوی 1-1 متوقف شد تا در صورت برتری اینتر مقابل مونزا، جایگاه چهارمی خود را نیز از دست بدهد. به نظر بیشتر بازیکنان روی بازی برگشت برابر ناپولی تمرکز کرده بودند.
مهدی طارمی در ثانیه های پایانی دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.
بی‌دقتی و بدشانسی در ضربات آخر کاری کرد تا ستاره ایرانی پورتو مقابل ویتوریا گیمارش به گل نرسد.
بی‌دقتی و عجله دانجوما در گلزنی فرصت شیرین‌‌تر کردن پیروزی مقابل رئال را از زیردریایی‌ها گرفت.
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
در روزهای اخیر، کارشناسان و تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از اجرای بی‌صدای طرح صیانت از فضای مجازی حرف می‌زنند. علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود ۲ ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. آیا این، صدای پای صیانت است؟!
دنیای ما ناعادلانه و مملو از رنج است یک فرد ممکن است در مورد آن چه کاری انجام دهد؟ گزینه‌های بسیار بهتری از گزینه تسلیم شدن یا ناامیدی وجود دارند.
با توجه به اعلام برگزاری دومین نشست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به تخلفات رخ داده در مسابقات امیدهای جهان، همه نگاه‌ها به صدور حکم بی‌طرف و اجرای دقیق عدالت دوخته شده است.
با توجه به اعلام برگزاری دومین نشست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به تخلفات رخ داده در مسابقات امیدهای جهان، همه نگاه‌ها به صدور حکم بی‌طرف و اجرای دقیق عدالت دوخته شده است.
پرافتخارترین دختر دوچرخه‌سوار ایران علت مدال نگرفتنش در قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ را بازگو و عنوان کرد که مدالش بخاطر بی‌دقتی سرپرست تیم از دست رفت.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان معتقد است در زمان اوج آمادگی و انگیزه به دلیل بی‌عدالتی نتوانست به المپیک برود و در این آوردگاه بزرگ، صاحب مدال شود.
شاگردان محمد هاشم‌زاده در دیداری جذاب مقابل ژاپن شکست خوردند و نتوانستند به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسند.
محمد علی رجایی در مهر 1359 و در آغازین روزهای تجاوز عراق به ایران در مقام نخست‌وزیر به نیویورک رفت و نه به عنوان رییس جمهوری. او هرگز به عنوان رییس جمهوری به نیویورک نرفته است. در آن زمان ابوالحسن بنی‌صدر رییس جمهوری ایران بود که چون عهده دار فرماندهی کل قوا بود به این سفر نرفت.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
محمد نژادمهدی مدافع ثابت فصل گذشته سپاهان این روزها به نیمکت نشینی مطلق در این تیم تبدیل شده است.
در شرایطی که فدراسیون سوارکاری وضعیت نابسامانی دارد، برخی هیات های استانی هم از این فرصت برای تاخت و تاز در بی عدالتی استفاده کرده اند.
سینمای رسانه‌ها در روز نخست از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» و «بی همه چیز» بود و در این میان، «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی و با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که ظاهراً گرته برداری از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است، توجه بیشتری را نسبت به خود جلب نمود.
بی‌عدالتی در دسترسی به امکانات، توزیع نابرابر ثروت، کاهش شدید قدرت خرید به گونه‌ای که برخوردار از یک خودرو یا خانه مناسب در شهرهای بزرگ برای بخش وسیعی از مردم بسیار دور از دسترس شده، با خود خشمی را در پی دارد. حال اگر شخصی به نحوی این وضعیت را که نتیجه بی‌تدبیری مداوم کارگزاران برای حفظ ارزش پول ملی بوده، به گردن مردم بیاندازد و نتیجه بی‌عرضگی آنها بداند، قطعاً سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ