یک روز بعد از آتش زدن ایستگاه پلیس واقع در بازار تهران به محل حادثه رفتیم تا بود ونبود این ایستگاه و تاثیرش بر کاهش جرم و جنایت را از زبان کسبه بررسی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.
اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ری- فرمانده انتظامی تهران بزرگ خط قرمز پلیس را امنیت مردم دانست و بر برخورد باسارقان و موادفروشان تاکید کرد.
شهردار تهران گفت:ساماندهی بازارهای گل در شهر از اقدامات در دستور کار ماست تا بتوانند تولید کنندگان در این مراکز محصولات خود را به درستی عرضه کنند.
پایتختی تهران و توسعه بی‌حدوحصرش، این شهر را خشک و بی‌آب کرد. کمبود آب تهران از دوره فتحعلی‌شاه آغاز و از آن زمان تاکنون یکی از مشکلات همه حکومت‌ها و دولت‌ها برای تامین آب مورد نیاز پایتخت‌نشینان بوده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از پیگیری روند عرضه گوشت گرم تنظیم بازار وارداتی در میادین میوه و تره بار خبر داد.
معاون سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه ۱۲ تن گوشت در میادین میوه و تره بار شهرداری خبر داد و گفت: تاکنون ۷۵۰ کیلوگرم در میدان جلال آل احمد توزیع شده است.
قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران به همراه نرخنامه اعلام شد.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان فنی این سازمان در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی روز یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کنند.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جمع کسبه و بازاریان تهران حضور پیدا کرد و در بازدید میدانی و گفتگو با کسبه و بازاریان اعلام کرد اجازه نخواهیم داد که به کسب وکار مردم خلل وارد شود.
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در ارتباط با نامه جعلی که در فضای مجازی با سربرگ پلیس منتشر شده است، توضیحاتی ارائه داد.
در دومین روز از فراخوان سراسری برای اعتصاب سراسری، بازارهای تهران تقریبا باز بود.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی تجهیزات و لوازم پزشکی مشمول استاندارد اجباری، تعداد زیادی لوازم غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند.
اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
«با بی توجهی مردم و رسیدن اغتشاشگران به کیوسک نیروی انتظامی که در مقابل خیابان ناصرخسرو قرار داشت ابتدا اغتشاشگران شیشه‌های کیوسک پلیس را شکسته و سپس به آن را به آتش کشیدند.»
طبق اخبار واصله از خبرنگار میدانی رجانیوز بازار تهران مطابق با روزهای عادی کار خود را آعاز کرده بود. با وجود تحریک بازاریان توسط ضدانقلاب جهت بستن مغازه‌ها، آنها به فعالیت عادی همچون قبل ادامه دادند.
نحوه فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران در روز یکشنبه (۳ مهرماه) اعلام شد.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای تولیدی در استان تهران، یک واحد تولیدکننده رنگ کنیتکس با نشان استاندارد جعلی و نام تجاری «جهان کنیتکس» را شناسایی و فرآورده‌های آن را توقیف کردند.
شهردار منطقه ۱۲ از تداوم اجرای طرح جداره‌سازی در بازارهای پاچنار، کفاش‌ها، گذر منوچهرخانی، میدان سیداسماعیل و غیره خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد بازارهای میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار مطالبه شورای شهر تهران است.
در پی دستور دادستانی تهران، عرضه نذورات و موادغذایی توسط هیئت‌های مذهبی در مناطق ۳ ، ۴ ، ۷ و ۸ تهران در مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ