شهردار تهران گفت:ساماندهی بازارهای گل در شهر از اقدامات در دستور کار ماست تا بتوانند تولید کنندگان در این مراکز محصولات خود را به درستی عرضه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
خیبر خرم آباد در سه بازی دوستانه گذشته خود 4 گل به حریفانش زده است.
کاپیتان مس رفسنجان در همه بازی های دوستانه تیمش تاکنون موفق به گلزنی شده است.
اسدی به واسطه بازی‌های خوبش در لیگ بیست و دوم مورد توجه کادر فنی جدید تیم ملی قرار گرفت و در فیفادی قبلی برای نخستین بار بازی با پیراهن تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه کرد.
استقلالی‌ها در یکی از بهترین بازی‌های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی خود را آماده یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته مقابل پرسپولیس می‌کند که در یک هفته گذشته کوچک‌ترین خبری از اردوی این تیم به بیرون درز نکرده است.
وینیسیوس و رودریگو امیدهای گلزنی امشب رئال مادرید به منچسترسیتی هستند اما جالب اینکه دو گل اخیری که سیتی دریافت کرده توسط دو نفری به ثمر رسید که اسم‌شان وینیسیوس و رودریگو بود.
سرمربی سرخ‌ها در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیمش، با تعویض‌هایش سه امتیاز را کسب کرد.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش با تمام قوا در بازی‌های باقی مانده برای کسب قهرمانی جام حذفی و چهارمی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.
نزدیک ایام نوروز است و بی‌شک خرید گل و گیاه حال و هوای خانه را بهاری می‌کند؛ خرید از بازار‌های گل هم فال است و هم تماشا. در این مطلب چندبازار گل را به شما معرفی می‌کنیم.
تیم‌های پورتو و استوریل در چارچوب بازی‌های هفته ۲۴ مسابقات لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود یاران مهدی طارمی به پایان رسید.
شماره هشت مس رفسنجان در تمام بازی‌های ثابت خود همراه این تیم توپی درون دروازه تیمش ندیده است.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در تماس با دو باشگاه آرسنال و برایتون درباره اشتباهات مهم فرایند VAR در بازی‌های دیروز این دو تیم در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.
ما باید چندبرابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم و نباید خیال کنیم قهرمانی‌مان قطعی است. این ذهنیت برای تیم ما خوب نیست و باید بجنگیم
سرمربی پیکان می گوید که نیمه دوم در اختیار ما بود و ثانیه های آخر به گل رسیدیم.
کمتر کسی فکر می‌کرد دی‌ماریا که بازی‌های اخیر آرژانتین را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در دیدار فینال ستاره بی چون و چرای زمین باشد.
مهاجم نساجی با درخشش در دیدارهای تدارکاتی تیمش آماده منتظر از سرگیری بازی‌های لیگ برتر است.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، مسی گل اول تیمش را از روی ضربات پنالتی وارد دروازه حریف کرد.
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال توانست با تک گل محبی مقابل هوادار به پیروزی برسد.
سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتسال با رد و بدل شدن ۲۲ گل به اتمام رسید.
سرخیو بوسکتس پس از پیروزی 0-1 بارسا مقایل مایورکا گفت که مستحق زدن یک گل دیگر هم بودند.
بازیکنان تیم ملی در جریان اردوی اتریش، مشغول انجام تمرینات خاص و پرنشاطی بودند.
علیرضا جهانبخش که در بیشتر بازی‌های دو فصل اخیر فاینورد نیمکت نشین بوده، امشب در لیگ اروپا نخستین گل تیمش را در دقیقه ۸ از زاویه بسته به ثمر رساند
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و زمین بازی شرایط لازم را نداشت ولی به نظرم یکی از بهترین‌ بازی‌های فصل پرسپولیس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ