با تکرار رکورد پیروزی‌های پیاپی مجیدی در این فصل توسط ساپینتو، هواداران استقلال به قهرمانی امیدوارتر خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس خانه صمت ایران با بیان اینکه واحدهای تولیدی از قطعی برق خسارات زیادی دیده اند گفت: وقتی محدودیت برق فقط مختص صنایع می‌شود در واقع با این کار در حال از بین بردن ارزش افزوده صنعت هستیم.
سید محمد موسوی پیش به سوی ششمین حضور خود در جام ملتهای آسیا می‌رود.
بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!
رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به این سوال که چه موضعی نسبت به انتقاداتی دارید که به صداوسیما درخصوص از بین بردن مخاطبان شبکه نمایش خانگی مطرح می‌شود، گفت: فقط لبخند می‌زنم.
سرمربی پرسپولیس این بار در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت.
سرمربی اسپانیایی تازه وارد فوتبال ایران گفت: می‌خواهم برنده شوم. مهم برنده شدن است. باید تلاش بیشتری کنیم و اعتماد به نفس داشته باشد و برنده شویم و راه را برای بردن هموار می‌کنیم.
نوشیدنی‌های بسیار داغ تاثیرات باورنکردنی بر سلامت بدن دارد، از بین بردن جوانه‌های چشایی تا احتمال ابتلا به سرطان، فقط بخشی از عوارض مصرف مایعات با درجه گرمای بالاست.
علی سوادکوهی کشتی گیر تیم ملی از بردن جردن باروز می گوید.
صنعت نفت در یک بازی بسیار حساس میزبان ملوان است.
بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران با تاکید بر این که دیدار سختی برابر عراق درند گفت: برای رسیدن به قهرمانی آسیا به چیزی جز بردن عراق فکر نمی کنیم.
شاگردان محمد ربیعی در این هفته از صنعت نفت آبادان پذیرایی می کنند.
مهاجم نفت مسجدسلیمان بابت پنالتی از دست رفته از هواداران عذرخواهی می‌کند.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از برتری نیمه اول که داشتیم دیگر نتوانستیم در نیمه دوم بازی کنیم؛ بنابراین بردهای به این شکل که به دست می‌آید نباید از آن خوشحال شد.
کاپیتان گل گهر با ذکر خصوصیت فنی قلعه نویی می گوید فقط به بردن استقلال فکر می کنند.
امیرحسین زارع گفت: فقط برای شادی دل هموطنانم و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین بین المللی به میدان می‌روم.
بازگشت به رده های بالای جدول و دفاع از عنوان قهرمانی وظایفی است که هافبک نساجی به آن ها اشاره می کند.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که خواسته او از مدیرعامل باشگاه چیست؟ گفت: صحبت‌های داخلی بین من و مدیرعامل و تیم است. خواسته ما فقط بردن است.
در سال های اخیر یکی از جذاب ترین تیم ها در فاز تهاجمی گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی بوده است.
موتورسوار آرژانتینی دومین قهرمانی خود در رالی داکار را به دست آورده و در جشن خود، حرکت مسی در حین بالا بردن کاپِ جام جهانی را تکرار کرد.
آرش رضاوند در تمرین دیروز استقلال چهره شاد و بشاشی داشت. این فقط به سبب برد استقلال در هفته سیزدهم بازی ها در برابر صنعت نفت نبود.
فقط در زمینه نوع رفتار با مسأله زنان نیست که ما به خاطر این رفتار افراطیون، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم، افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ضایع کرده‌اند. تنها راه چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.
برای پاک کردن لکه انار نباید به یکباره کل لباس را زیر آب بگیرید و با شوینده‌ها، شروع به چنگ زدن کنید، بلکه باید فقط همان قسمت لک شده را در آب سرد خیس کنید و با فرچه یا مسواک به طور متناوب روی آن بکشید تا لکه حسابی کمرنگ شود.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ