رشت- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه نوبت دهی الکترونیکی از امروز در آستارا راه اندازی شده است، گفت: تعریض و استحکام پل مرزی این شهرستان برای تحمل ظرفیت بیشتر در دستور کار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس سال گذشته نشان داد بهترین تیم لیگ است، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
فرهاد مجیدی می‌گوید آخرین ایرانی‌ای است که قهرمان آسیا شده، ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
آلن شیرر، برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس و اسطوره تیم نیوکسل، از اولین بازی ساندرو تونالی در این تیم تعریف و تمجید کرد.
کرج- پرترافیک ترین محدوده آزاد راه تهران -کرج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و برای رفع گره ترافیکی در محدوده پل فردیس تا پل کلاک تعریض شد.
عملکرد قابل قبول تیم کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی کنجکاوی کارشناسان فوتبال امارات را برانگیخته.
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
اصفهان- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: درختان معارض با پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی جابه‌جا می‌شوند.
شهردار منطقه ۱۲ از پروژه پیاده‌روسازی در خیابان ظهیرالاسلام، حد فاصل خیابان جمهوری تا خیابان قائدی خبر داد.
رئیس فیفا در کنگره کافا به نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد.
دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و رفاه شهروندان از طرح تعریض خیابان امام خمینی حمایت کرد.
در همین حال پوتین با تمجید از اقتصاد چین، حکومتداری چینی را از دیگر کشورها موثرتر دانست. به گفته رییس جمهوری روسیه "چین یک سیستم بسیار موثر برای توسعه کشور و قدرتمند کردن آن به وجود آورده است. این نظام از کشورهای دیگر موثرتر است."
پائولو دی‌کانیو، ستاره سابق یوونتوس، میلان و ناپولی تمجید ویژه ای از ستاره تیم اسپالتی انجام داده است.
کلنگ زنی طرح تعریض پل شهدای گرگاب امروز با حضور حمیدرضا پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر و …برگزار شد.
سرمربی ناپولی واکنش جالبی به تمجید یک خبرنگار نشان داد و اعلام کرد که آن را باور نمی کند.
سرمربی زنیت در پایان بازی با سپاهان نام پرسپولیس را به زبان آورد.
جمیله کدیور نوشت: در شعار‌های معترضان اثری از شعار‌هایی با مضامین دینی نبود، بلکه در مواقعی تعریض به نماد‌های دینی نیز مشهود بود و این هشدار دیگری از واکنش‌ها به سوء عملکرد‌ها در این سالیان در بین طیف‌هایی از مردم است که خود را در کشور خود بی صدا دیده‌اند.
سمنان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: ۵۰ درصد عملیات ساخت پروژه تعریض و بهسازی محور چنداب گرمسار در غرب استان انجام شد.
مسئولان سعودی مسجد تاریخی الحریف واقع در بین شهر‌های العوامیه و القدیح را تخریب و محتوای آن را تخلیه کردند. مقامات سعودی علت تخریب این مسجد تاریخی را لزوم تعریض جاده‌های امتداد العوامیه تا قطیف ذکر کردند.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء از سرمربی سابق استقلال حمایت کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نبود پیاده راه‌های مناسب برای خانواده‌ها و شهروندان یکی از مشکلات است و پیاده راه‌های تهران مخصوصاً در کوچه‌های مدارس ابتدایی باید تعریض شود.
آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال از مربی ۶۹ ساله یوزهای ایرانی تمجید کرد و گفت باید به او امیدوار بود.
وزیر کشور با بیان اینکه پدافند هوایی ایران در ردیف قدرتمندترین پدافندهای هوایی جهان گفت: پدافند هوایی در ایران خودکفا، مقتدر و مستقل است و خیال هرگونه تعدی به فضای کشور را از دشمنان سلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ