ملی پوش فوتسال کشورمان معتقد است که نایب قهرمانی نتیجه خوبی برای ایران نیست و همه از این نتیجه ناراحت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال نوجوانان ایران رتبه دوم رقابت های جهانی این رده سنی را در کشور آرژانتین از آن خود کرد.
بنیامین فرجی ملی پوش نوجوان تنیس روی میز ایران در مسابقات آزاد تونس صاحب مدال نفره شد.
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۳ در بین سه نفر شرکت کننده دسته ۸۷ کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.
اینتر در هفته پایانی سری A با نتیجه 1-0 تورینو را در سن سیرو شکست داد.
تیم فوتبال ساحلی ایران در آخرین بازی مقدماتی المپیک ساحلی در برابر امارات با نتیجه 5-2 شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رسید.
اینتر در بازی خانگی با نتیجه 3-2 آتالانتا را از پیش رو برداشت و به رتبه دوم جدول رده بندی بازگشت.
سویا امشب در هفته سی و هفتم لالیگا در خانه خود به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.
لاتزیو با نتیجه 1-0 از سد اودینزه گذشت تا رتبه سومی خود در سری آ را مستحکم کند.
الیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ از نتیجه شکست 3-1 مقابل لایپزیش ناامید است.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوومیدانی در این سال‌ها زمان‌های زیادی را از دست داده و اگر در بازی‌های آسیایی نتیجه نگیریم مقصر کسانی هستند که کار را به اینجا رسانده اند.
رئال سوسیداد با نتیجه 2-0 از سد رئال مادرید گذشت تا بارسلونا آماده برپایی جشن قهرمانی لالیگا شود.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
نایب قهرمان جهان در مسابقات کشتی آزاد جام دانکلوف به عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد.
سایپا با کسب نتیجه تساوی برابر استقلال ملاثانی، نیم فصل اول لیگ را در رتبه دوم جدول به پایان رساند.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می روم.
تیم فوتبال نونهالان دختر کشورمان امروز در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا به مصاف تاجیکستان (میزبان) این رقابت‌ها رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در بازی نهایی جام ملت ها با نتیجه 3-2 در برابر ژاپن شکست خورد و به نایب قهرمانی مسابقات رسید.
در فینال شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ایران به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا شاگردان شمسایی نایب قهرمان شوند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
تیم ملی والیبال زنان در فینال با نتیجه سه بر صفر بازی را به ترکیه میزبان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره را بر گردن آویخت.
پرسپولیس با این نتیجه ۵۷ امتیازی شد تا با توجه به شکست سپاهان مقابل فولاد، در صورتی که کمیته انضباطی رای به پیروزی پرسپولیس در دیدار نیمه‌کاره مقابل تراکتور بدهد، عنوان نایب قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست و یکم قطعی شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ