کرمان- فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور خبر داد و گفت: این واحدها ۲ ساله ساخته می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: امنیت در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حضور ارتشیان غیرتمند و شجاع در مرزها و نقاط حساس کشور امنیت پایدار را به ارمغان آورده است.
بابلسر- جانشین فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه وضعیت مرزها قابل قبول و مطلوب است، گفت: امنیت در مناطق مرزی رو به رشد است.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزهای خراسان رضوی در امنیت کامل قرار دارد و نیروهای نظامی استان با دقت کامل از مرزها محافظت می‌کنند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه‌ها است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه‌ها است.
وزیر داخله اقلیم کردستان عراق بار دیگر بر پایبندی به تفاهم‌نامه امنیتی امضا شده با ایران درباره امنیت مرزها تاکید کرد.
زابل- رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین امنیت مرزها و حقابه هیرمند طبق معاهدات بین‌المللی لازم الاجرا است.
نخست‌وزیر عراق بار دیگر بر ضرورت حفظ امنیت مرزها و مخالفت قاطع با استفاده از خاک کشورش برای انجام عملیات‌های غیرقانونی تأکید کرد.
دولت ها در سراسر دنیا از اروپا تا آسیا و آمریکا در سالی که گذشت سعی کردند با وضع قوانینی روند قدرت یافتن پلتفرمها و شرکت‌های فناوری را کندتر کنند.
منبع آگاه در دولت عراق که نخواست نامش فاش شود، به شفق نیوز گفت که سفر دریادار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به بغداد به منظور انعقاد یادداشت‌تفاهم در خصوص امنیت مرزهای کشورش و عراق است.
مشاور و دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت: فرماندهی مرزبانی انتظامی باید برای کنترل مرزها به روش های نوین الکترونیکی مجهز شود، برای رشد و شکوفایی مرزهای کشور باید به کلیدهای امنیت آفرین دسترسی پیدا کنیم.
مشهد ـ وزیر اقتصاد افغانستان گفت: برای امنیت دو کشور ایران و افغانستان و در خصوص مدیریت حضور مجرمان در دو سوی مرز همکاری بیشتری صورت گیرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: استقرار ارتش جمهوری اسلامی در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست، بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.
فرمانده کل ارتش گفت: همانگونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال‌های دفاع مقدس داشته است ، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تامین امنیت کشور ایفا می‌کند.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش در کنار نیروهای مرزبانی فراجا در دفاع از امنیت کشور و مرزها کوتاه نمی‌آید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما امنیت ارمنستان را امنیت جمهوری اسلامی ایران و امنیت منطقه می‌دانیم.
شورای امنیت سازمان ملل متحد از توافق ترسیم مرزها میان لبنان و رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد:صیانت از مرزهای شناخته شده بین المللی و تمامیت ارضی کشورها یک ضرورت اجتناب ناپذیر و هرگونه خدشه در آن غیرقابل پذیرش و مغایر با اصول حقوق بین المللی است.
شلمچه- فرمانده سپاه از امنیت و تردد بدون مشکل زوار حسینی برای عزیمت به مرزهای کشور خبر داد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: به علت مخاطراتی که برای امنیت و سلامت زائرین به وجود آمد همه مرزها، تا اطلاع ثانوی مسدود شد و از امروز گذرنامه ویژه اربعین صادر نخواهد شد.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ