علی نعمتی و سعید صادقی این روزها از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر پیش از شروع بازی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
رئیس جمهوری هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما دراینکه سجادی دیگر در وزارت ورزش جایگاهی ندارد، تردیدی نیست .
در آستانه جدال استقلال و پرسپولیس دو بازیکن قدیمی و موثر این تیم با یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
نساجی مقابل استقلال دو بازیکن سابق پرسپولیس را در زمین دارد و دو مهره پیشین سرخپوشان نیز روی نیمکت این تیم نشسته‌اند.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم‌ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد با فرستادن دو نماینده، کیفیت مسابقات کافا و میزبانی قرقیزستان را مورد بررسی قرار بدهد.
سیامک نعمتی و محمد عمری در بازی دوستانه امروز پرسپولیس هم غایب بودند.
پرسپولیس با هشت بازیکن در آستانه محرومیت پای به دو دیدار حساس با ملوان و مس کرمان خواهد گذاشت.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
تمرین و ریکاوری سرخپوشان در دو گروه برگزار شد.
حامد پاکدل و رضا اسدی باتوجه به حضور در پرسپولیس، رابطه خوبی در تیم تراکتور هم دارند.
رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده به عنوان دو عنصر تهاجمی سمت راست سپاهان روز خوبی برابر استقلال پشت سر گذاشتند.
جدال با نساجی قائمشهر برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمین زیادی برخوردار است و احتمالا روی تصمیم آینده آنها تاثیرگذار باشد.
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که رفته رفته تکلیف تیم های مدعی قهرمانی در حال مشخص شدن است.
شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی بامداد روز گذشته به ایران آمدند و پس از استراحتی کوتاه از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.
سه لژیونر ایرانی حاضر در لیگ قطر تمرینات خود را زیر نظر دستیاران کارلوس کی‌روش در مجموعه پِک پیگیری کردند.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازمانده مهم پرسپولیس از لیست تیم‌ملی هستند.
سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازمانده مهم پرسپولیس از لیست تیم‌ملی هستند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
م. فوتبال زندگی من است و من با فوتبال نفس می‌کشم و عاشق فوتبال هستم. پرسپولیس الان زندگی من است، اما مُد و موسیقی را هم دوست دارم و انسان هستم؛ پس تو هم بنشین سر جات!
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش سابق تیم‌های نفت تهران، السد قطر و شنزن چین با عقد قراردادی دو ساله رسماً به تیم پرسپولیس پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ