تیم نوجوانان ایران که در بیشکک بسر می برد، امروز در آخرین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف تیم هنگ کنگ خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
ارومیه - مربی تیم ملی عراق پس از پیروزی تیمش در مصاف با هنگ‌کنگ گفت: از بازی در ایران خوشحالیم و از عملکرد بازیکنانم در اولین مسابقه راضی هستم.
عراق با برد برابر هنگ کنگ صعود خود را تقریبا قطعی کرد.
سرمربی هنگ کنگ، ایران را شانس اول قهرمانی آسیا می‌داند.
حریفان ایران برای صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکا مشخص شد.
تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایرانی در بسکتبال بانوان، فینالیست مسابقات در آسیا شد.
تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایران در بسکتبال بانوان ، فینالیست مسابقات در آسیا شدند.
تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان فینالیست آسيا شد.
تیم هندبال دختران جوان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم هنگ کنگ به برتری رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران مسابقات چلنجر کاپ آسیا را با پیروزی آغاز کرد و مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید تا صعودش به هشت تیم برتر قطعی شود.
یورن اندرسون سرمربی آلمانی هنگ کنگ گفت همگروهی با سه تیم از غرب آسیا برای آنها سخت و دشوار است.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جهانی دیویژن۳ در سارایوو برابر تیم ملی هنگ کنگ نتیجه را واگذار کرد.
یک روزنامه چاپ هنگ کنگ نوشت: پکن از روابط خود با اعراب نسبت به ایران بیشتر سود می‌برد.
تیم ملی والیبال ساحلی دوم ایران با شکست هنگ کنگ به دومین برد خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا دست یافت و صعودش به مرحله حذفی قطعی شد.
شاگردان الکساندر چیریچ در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی واترپلو آسیا 2022 برابر هنگ‌کنگ به برتری رسیدند و با پنج برد متوالی به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کردند.
تیم ملی واترپلو ایران با پیروزی برابر هنگ کنگ به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کرد و در آستانه کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی قرار گرفت.
نوجوانان ایران با شکست پرگل هنگ کنگ به جام ملت‌های زیر ۱۷ ساله‌های آسیا صعود کردند.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی پرگل برابر هنگ کنگ به مرحله بعدی رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند.
تیم نوجوانان ایران که در بیشکک بسر می برد، امروز در آخرین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف تیم هنگ کنگ خواهد رفت.
تیم نوجوانان ایران با عبور از سد تیم های لائوس و قرقیزستان صعود خود را به دور نهایی جام ملت ها قطعی کرده است، اما با این حال با همه نفرات در برابر هنگ کنگ حاضر خواهد شد.
ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت های تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر 2 مقابل هنگ کنگ شکست خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ