هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، به هوادارانش اطمینان داد که مصدومیتش از ناحیه مچ پا جدی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جدید پرسپولیس با دو نمایش موثر در روند امتیازگیری تیمش موثر نشان داده است.
بارسلونا امیدوار است پس از ایلکای گوندوگان، قرارداد سه بازیکن دیگر تیم اصلی را ثبت کند.
توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجمان مصدوم بایرن مونیخ، به تمرینات تیمی بازگشتند.
مارکا نوشت که پی اس جی نتوانسته به مدرکی علیه رئال و کیلیان امباپه دست پیدا کند و به همین دلیل به یوفا شکایت نکرده است.
مدافع جدید فولاد خوزستان نمایش مطمئنی در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان داشته است.
الکس بالده و لامین یامال قراردادشان با بارسا را تمدید کردند و به این ترتیب خیال باشگاه راحت شد.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
با هماهنگی مدیریت باشگاه استقلال، آبی‌ها سه روز در هفته می‌توانند در زمین پژوهشگاه نفت تمرین کنند.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
در پیش نویس لایحه برنامه «هفتم توسعه»، دولت ابراهیم رئیسی به ایجاد یک میلیون شغل در سال تاکید کرده است. اما با استناد به آمارهای مرکز آمار ایران، این بخش هم یک چالش بزرگ خواهد بود، زیرا وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از۲/۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده و «می‌توان گفت که رکورد سه ساله نرخ بیکاری شکسته شده است.»
روملو لوکاکو با پیچ و تاب شگفت‌انگیزی که به بدن خود پیش از ثبت گل دوم داد، خیال اینتر را در ورزشگاه المپیکو بابت کسب سه امتیاز راحت کرد.
امیر قلعه نویی در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه در حاشیه بازی بزرگداشت مرحوم قایقران در مورد مسائل مهم جاری فوتبال ایران صحبت کرد.
از اینکه دستگیر شده است، تعجب می‌کند. به خیال خودش، نقشه‌شان خیلی زیرکانه و حرفه‌ای بود. اصلا تصور نمی‌کرد که بازداشت شود. می‌خواست از شر شوهرش خلاص شود. برای این کار خواستگار دخترش را پیدا کرد و از او یک قاتل ساخت. قاتلی که قصد داشت سه جنایت دیگر هم در پرونده‌اش ثبت کند.
ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایر لوروکوزن تاکید کرد که سردار آزمون شرایط بسیار خوبی در نوک خط حمله این تیم دارد و گزینه اول او از بین سه گزینه دیگر است.
دو مدافع تیم ملی پس از سه روز درگیری با مشکلی عجیبی که داشتند، حالا در پک و زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
اگر شوت یونس شاکری در واپسین ثانیه‌های دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان به گل تبدیل می‌شد در 5 دقیقه وقت اضافی این مسابقه هیجان‌انگیز شاهد سه گل شده بودیم.
مجید تفرشی سه اشتباه حاکمیت را با صراحت در شبکه چهار بیان کرد: جمهوری اسلامی به رضاشاه فحش می‌دهد، اما راهکار رضاخانی را دنبال می‌کند. خیال می‌کنند شاه، چون امتیاز داد سقوط کرد، این اشتباه است، محمدرضا پهلوی به این دلیل سقوط کرد که دیر و در زمان ضعف و استیصال امتیاز داد.
استقلال توانست به لطف گل بخودی محمد قریشی در دقیقه 91، سه امتیاز شیرین را به دست آورده و نخستین شکست تیم تارتار را رقم بزند
صالح حردانی با بازگشت از مصدومیت خیال ساپینتو را از سمت راست خط دفاعی استقلال راحت کرده است.
سخنگوی دولت گفت: ساخت سه نسخه دیگر از ماهواره «خیام» با مشارکت دانشمندان ایرانی در دستور کار دولت قرار دارد.
سخنگوی دولت گفت: ساخت سه نسخه دیگر از ماهواره خیام با مشارکت دانشمندان ایرانی در دستور کار دولت قرار دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره ایرانی «خیام» ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه سه شنبه از ایستگاه فضایی بایکونور قزاقستان به مدار ۵۰۰ کیلومتری پرتاب خواهد شد.
ماهواره خیام صبح امروز سه شنبه از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان با پرتابگر سایوز به فضا پرتاب می‌شود.
ماهواره خیام صبح سه شنبه از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان با پرتابگر سایوز به فضا پرتاب می شود و شایعات منتشره درباره استفاده از تصاویر این ماهواره برای مقاصد نظامی سایر کشورها صحت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ