ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایر لوروکوزن تاکید کرد که سردار آزمون شرایط بسیار خوبی در نوک خط حمله این تیم دارد و گزینه اول او از بین سه گزینه دیگر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس با دفاع از نمایش تیمش می‌گوید تغییری در این شیوه نخواهد داشت.
لوئیس انریکه از بلاتکلیفی موجود در پاری سن ژرمن به دلیل آینده کیلیان امباپه خسته شده است.
باشگاه بورنموث که امروز مربی سابقش گری اونیل را اخراج کرد دقایقی پیش اعلام کرد آندونی ایرائولا را به عنوان سرمربی جدید تیمش استخدام کرده است.
یک بار دیگر آن چیزی را که امروز در باشگاه استقلال رخ داد را مرور کنیم.
خوان لوپز به بازدید از امکانات و بخش های مختلف باشگاه استقلال پرداخت.
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار حضور سرمربی اسپانیایی در ساختمان باشگاه هستند.
سرمربی تیم فوتسال پالما به اقدام بازیکن ایرانی تیمش برای بازی در جام رمضان واکنش نشان داد و گفت: باشگاه با مسلم اولادقباد بعد از این اتفاق صحبت کرده است.
فرهاد کوچک‌زاده دستیار «کارلوس اِنِرِخوس» سرمربیتیم فوتبال نساجی مازندران شد.
بایرن لورکوزن فردا شب و در یک بازی حساس به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.
مانوئل خیمنز، سرمربی اسپانیایی الوحده، پس از شکست برابر العین از این تیم خداحافظی کرد.
سرمربی تیم فوتبال پالما اسپانیا از شرایط دو بازیکن ایرانی خود پس از بازگشت از همراهی تیم ملی ایران در تورنمنت تایلند گلایه کرد.
روزنامه as اسپانیا در گزارشی به بررسی نتایج خمز از زمان حضورش در تراکتور پرداخت؛ گزارشی که نشان می‌دهد خمس در ۱۱ مسابقه‌ای که روی نیمکت تراکتور بوده و از ۳۳ امتیاز ممکن، ۲۱ امتیاز به دست آورده است.
این احتمال وجود دارد فدراسیون فوتبال ایران، برای انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش بخواهد با یک تیر دو نشان بزند!
یکی از بزرگترین نگرانی‌های سرمربی اسپانیایی تراکتور، مصدومیت شاهین ثاقبی در جدال با فولاد بود.
رضا اسدی این روزها تبدیل به مهاجم فیکس تراکتور شده و پاکو خمس می‌گوید حتی در صورت خرید مهاجم خارجی، او باید با اسدی رقابت کند.
باشگاه اسپورتینگ خیخون اسپانیا سرمربی جدید خود را انتخاب کرد.
تبریز- پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور امروز دوشنبه وارد تبریز می شود تا به شایعات پیرامون جدایی اش از تراکتور خاتمه دهد.
باشگاه تراکتور به صورت غیرمستقیم به شایعه منتشرشده درباره جدایی پاکو خمس واکنش نشان داد.
«پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور که شرایط خوبی در این تیم ایجاد کرده است، مدنظر باشگاه اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و ممکن است لیگ برتر ایران را به مقصد لیگ دسته دوم اسپانیا ترک کند.
ویسنته مورنو، سرمربی اسپانیایی الشباب عربستان، می‌گوید انتقال رونالدو به النصر نشان داد عربستانی‌ها می‌توانند هر بازیکنی را به خدمت بگیرند.
گزارش‌ها حاکی است روبرتو مارتینز، سرمربی سابق بلژیک، با فدراسیون فوتبال پرتغال به توافق رسیده و به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور منصوب می‌شود.
قرارداد پاکو خمس با باشگاه تراکتور یک و نیم ساله است.
سرمربی تیم فوتسال واین‌آلبالی اسپانیا گفت: می‌دانستیم فرایند امضای قرارداد با سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی ایران پیچیده است.
سرمربی تیم فوتسال آلبالی اسپانیا با اشاره به حضور دیرهنگام بازیکن ایران در این تیم، گفت: احمدعباسی بعد از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ما اضافه می‌شود ولی باید سریع زبان یاد بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ