تخمین زده می شود که آکنه تا ۸۵ درصد از افراد جوان بین ۱۲ تا ۲۵ سال را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین شایع ترین بیماری پوستی در سراسر جهان هست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آمار اعلام شده توسط مقامات طالبان، حداقل۱۶ هزار نفر در زندان‌های این گروه در افغانستان به سر می‌برند.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از وجود ۱۶ مصدوم در حادثه ریزش ساختمان در محله جوانمرد قصاب خبر داد.
رسانه‌های هندی اعلام کردند در پی سقوط یک جرثقیل در استان ماهاراشترا شماری کشته و زخمی شدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری رخ داده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۶۰۰۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تقدیم شد. ۷۰ هزار نفر در در سایت ثبت نام کردند و مشمول این طرح شدند.
حفظ آب بدن امری ضروری است، به ویژه در هوای گرم. اما از قرار معلوم فراموش کرده ایم که هر نوشیدنی‌ای عمدتاً از آب است، حتی چای و قهوه. بدن ما بهترین معیار برای پی بردن به زمان نوشیدن آب است. هر زمان که احساس تشنگی کردید یعنی وقت نوشیدنی است.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
اولین تمرین پیش فصل تراکتور زیر نظر پاکو خمس برگزار شد.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۵ برابری ظرفیت مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ در پایتخت خبر داد.
‌رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به بیمار متوفی در بیمارستان گفت: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.
۱۶ مصدوم این حادثه که شامل ۱۲ زن و چهار مرد بودند توسط تیم‌های اعزامی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بهشهر منتقل شدند.
شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توانسته ۱۶ هزار و ۸۲۰ محصول فناورانه را به بازار تقاضا معرفی کند.
اگر ذهنتان دچار تنش و نگرانی است و به اصطلاح آرامش ندارید، می‌توانید با انجام برخی کارها به خودتان کمک کنید.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، تصریح کرد: ۱۶ نفر از مصدومین در محل درمان شده و ۹ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.
آیا احساس آرامش واقعاً یک رویا است؟ جواب این سوال منفی است. زیرا با کمی تلاش و چند راهکار می‌توانید احساس آرامش و خونسردی را همانطور که شایسته آن هستید به خود برگردانید.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتاد متجاهر، دستگیر و به مراکز ماده ۱۶ فرستاده می‌شود. دو، سه ماه آنجا می‌ماند و دوباره به خیابان بر می‌گردد. سیکل ما معیوب است. مرکز ماده ۱۶ که ۳۲ کیلومتر از تهران دورتر است، به‌طور ناگهانی معتاد را بدون پول، بدون متادون و بدون هیچ حرفه‌ای رها می‌کند. معتاد با جیب خالی و بدون غذا چه می‌کند؟ دوباره بر می‌گردد به پاتوق.
احمد وحیدی وزیر کشور روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند برای افتتاح چند طرح در حوزه شهری و بهداشت و درمان به استان زنجان سفر کرد.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز در ۳۲ استان کشور نحوه صحیح پناه گیری، عملیات تجسس، امداد و نجات و انتقال و درمان مجروحان هنگام مواجه شدن با زلزله را به مرحله اجرا در می‌آورند.
بر اساس آمار، ظرف یک سال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند؛ در همین مدت ۳۰ هزار نفر از اعضای کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing یا «نداشتنِ سوءپیشینه» داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است؛ همچنین ظرف چهار سال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ