در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی اروپا، منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، همچنان صدرنشین است. رئال به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ هم در رده پنجم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد و در قاره کهن هم در جایگاه دوم ایستاده است.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد و در قاره کهن هم در جایگاه دوم ایستاده است.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد.
رده‌بندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز حکایت از شرایط متفاوت برادران عالمیان دارد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه دیدار با هلند در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت پروژه جدید لاجوردی‌پوشان تازه آغاز شده است.
دنیل مدودف روس با کسب اولین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های تنیس روی خاک رس در رده‌بندی جدید برترین تنیسورهای جهان جای نواک جوکوویچ صرب را در رده دوم رده‌بندی خواهد گرفت.
رده‌بندی لیگ‌های مختلف اروپایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان با تغییراتی مواجه شده است.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز که نخستین رده‌بندی در سال جدید شمسی به حساب می‌آید با صعود ۲۳ پله‌ای نوشاد عالمیان همراه بود.
محمد ربیعی در چهارمین فصل حضور خود در مس رفسنجان به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرده است.
تیم ملی بسکتبال ایران در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی، 2 پله سقوط کرد.
نتایج تست‌های پیش‌فصل جدید فرمول یک در بحرین منتشر شد.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۳۵۲ به ۳۵۷ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب، قریب به ۸۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت عادی کرونایی قرار دارد؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم داشته باشد و حتی بهتر شود.
رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز حکایت از صعود ۷۴ پله‌ای جوانترین پینگ‌پنگ‌باز ایران در این رده‌بندی دارد.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۲۹۲ به ۳۲۰ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب به نظر می‌رسد، اوضاع قابل قبول کرونایی در کشورمان حاکم است؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم بیابد و با افزایش آمار‌های کرونایی و شکل گیری موج هشتم کرونایی، تغییر نکند.
تیم ایفاسرام اردکان با سرمربی جدید خود (علیرضا طلوع‎‌کیان) سه بر یک حریف را شکست داد و یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
سپاهان با این پیروزی موفق شد با 24 امتیاز موقتاً به رده دوم جدول رده‌بندی راه پیدا کند. در آن سو نفت مسجدسلیمان در نخستین حضور ابراهیم اشکش هشتمین باخت فصلش را تجربه کرد و در قعر جدول ماندنی شد.
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
رحیمی‌جهان‌آبادی، درباره تغییر اتوبوسی مدیران پس از روی‌کارآمدن دولت جدید گفت: «مشکلی که وجود دارد، بحث رده‌بندی مدیران و تعریف جایگاه آنها‌ست؛ یعنی برخی مدیران ما آسانسوری بالا می‌آیند؛ یعنی در پایین‌ترین رده یک وزارتخانه قرار دارند، اما ناگهان معاون وزیر یا مدیر‌کل یا وزیر می‌شوند».
بسکتبال ایران در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) با یک پله صعود در رده بیستم قرار گرفت.
فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال هواداران پورتو را برای قهرمانی در این فصل با تردید جدی روبرو کرده است.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته سوم لیگ امارات به پیروزی دست پیدا کرد تا شش امتیازی شود و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.
رده‌بندی جدید برترین‌های تکواندوی جهان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد.
قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در پایان روز نخست هفته اول لیگ بیست و دوم قعرنشین شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ