آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) با پیش‌بینی بهبود مصرف نفت به سطح پیش از شیوع کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۳، هشدار داد قیمتهای بالاتر نفت و تنزل پیش‌بینی‌های اقتصادی، روی رشد تقاضا برای نفت تاثیر منفی خواهند گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای عمان بر ضرورت رفع موانع احتمالی گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان تأکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی امارات در پایان سفر خود به ابوظبی با ابراز خرسندی از نتایج دیدارها و مذاکرت صورت گرفته بر برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی میان ایران و امارات خبر داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیگیری دیپلماسی اقتصادی از سوی مقامات کشورمان نسبت به گذشته بهتر شده، اما باز هم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ضمن برشمردن موانع توسعه تجارت ایران و عربستان گفت: بهبود روابط تجاری با عربستان منجر به رشد مبادلات تجاری ایران با کشورهای عربی منطقه و جهان اسلام می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رفع موانع حضور شرکت‌های صادرکننده ایرانی در سوریه خبر داد.
مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی گفت: میز اقتصادی قزاقستان در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده که در رفع موانع تجاری بین دو کشور موثر بوده است.
یک مدرس حوزه اقتصاد گفت: موانع سرمایه گذاری در کشور باید رفع شود تا سرمایه گذار با توجه به فضای تسهیل شده کسب و کار مبادرت به مشارکت در نظام اقتصادی کشور کند.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
راسخ گفت: هر کسی که می خواهد به اتاق های بازرگانی وارد شود اولا باید به دنبال منافع ملی کشور باشد و در چارچوب منافع ملی، مدافع بخش خصوصی باشد. در حقیقت منافع ملی بالاتر همه مسائل باید باشد. دوم اینکه پرهیز از سیاسی کردن اتاق را سرلوحه قرار دهد.
تایباد ـ نماینده استاندار هرات گفت: با پیگیری اهداف و برنامه هایی، به دنبال این هستیم که موانع و مشکلات مختلف اقتصادی و مسافری میان ایران و افغانستان به حداقل برسند.
عبدی نوشت: روشن است که اهداف قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری محقق نشده است، زیرا هیچ ربطی به واقعیت فرزندآوری نداشته است و در ادامه نیز وضعیت بدتر خواهد شد. تنها راه بهبود وضع اقتصادی و ایجاد شرایط اجتماعی مناسب برای تشکیل خانواده مطابق معیار‌های جوانان است.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصمیماتی برای رفع موانع پیش‌روی بانک مرکزی در زمینه اعمال مدیریت و برخورد با پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی اتخاذ کردند.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه خواستار رفع سریع موانع موجود در مسیر انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن به ویژه رفع محاصره اقتصادی این کشور شد.
امیرعبداللهیان بر ضرورت تلاش جهت افزایش حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در تانزانیا و رفع برخی موانع کنسولی از جمله روادید ورود به این کشور تاکید کرد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار این است که دولت مصوبات اقتصادی مجلس به ویژه در حوزه جهش تولید و رفع موانع آن را به درستی اجرایی کند.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی کشورمان گفت: توسعه بازارچه‌های مرزی، رونق تجارت تهاتر و تلاش برای رفع موانع تجاری محور نشست بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ