غرب دو راه بیشتر ندارد؛ حذف تحریم روسیه و ایران یا تحمل زمستانی با گرانترین هزینه ها که ممکن است با جنگ در غرب آسیا به جهش قیمت ها هم منجر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، در نشست خبری امروز ۲۹ مرواد ۱۴۰۲ بیان کرد: تا قبل از پاییز ایرانی‌ترین ایستگاه تقویت فشار گاز کشور افتتاح می‌شود و پایداری تامین گاز در استان‌های شمالی و شمالی شرقی تضمین می‌شود.
بوئنوس آیرس گرم‌ترین شروع آگوست را در ۱۱۷ سال گذشته ثبت کرد شیلی شاهد بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی گراد و بولیوی، پاراگوئه و برزیل نیز در حال پختن در گرما هستند.
موضوعاتی همچون رویکرد آمریکا در مورد تایوان، تجارت محصولات فن آوری بالا و تولید دارویی به نام فنتانیل در چین و سختگیری درباره صادرات کالا به آمریکا، بخشی از نقاط اختلاف بین آمریکا و چین بود.
موضوعاتی همچون رویکرد آمریکا در مورد تایوان، تجارت محصولات فن آوری بالا و تولید دارویی به نام فنتانیل در چین و سختگیری درباره صادرات کالا به آمریکا، بخشی از نقاط اختلاف بین آمریکا و چین بود.
سدریک باکامبو در زمستان 2020 قرار بود به بارسلونا بپیوندد ولی در راه سفر به بارسلون اطلاع دادند که توافق منتفی است و از او عذرخواهی کردند.
کاربران می‌گویند این سازه ۵ متری، کپی ساختمان «موزه آینده» در دبی است که زمستان دو سال پیش راه افتاد.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: ملی‌پوشان ایران بدون وایلدکارت و امتیاز هدیه‌ای که فدراسیون جهانی می‌دهد، به فینال مسابقات جهانی راه یافتند که این بسیار ارزشمند است.
تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
یک متخصص تغذیه گفت: در فصل زمستان، بی تحرکی افراد، باعث چاقی و یبوست می‌شود و شلغم بهترین راه درمان یبوست است.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
جوردی مارتی، خبرنگار کادنا سر کاتالونیا، ضمن ارزیابی عملکرد بارسا در بازار زمستانی ادعا کرد که در تابستان بارسا باید یک بازیکن بزرگ خود را بفروشد تا بتواند بازیکنانی جدید بخرد.
میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، تایید کرد که با پی‌اس‌جی قرارداد امضا کرده و منتظر توافق دو باشگاه است تا همین زمستان راهی پاریس شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان با مه غلیظ مواجه هستیم، گفت: رانندگان با تجهیزات زمستانه در مسیر تردد کنند.
کارگروه خدمات فنی ایستگاهی راه‌آهن تهران همزمان با آغاز فصل زمستان راه اندازی شد.
با نزدیک شدن به زمستان و سردی هوا مصرف گاز در بخش خانگی به صورت تصاعدی بالا رفته است که ممکن است در بخشی از آلودگی هوا هم بی تاثیر نباشد.
مشهد ـ با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۶۶۵ گشت پلیس در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در این ایام به مردم خدمات رسانی می کنند.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه طرح زمستانی از بیست و سوم آذرماه به صورت رسمی در ۱۱ گردنه برف‌گیر کشور آغاز خواهد شد، گفت: از مردم انتظار داریم که در این طرح یاری‌گر پلیس باشند.
آرسن ونگر، مدیر توسعه جهانی فیفا، می‌گوید این سازمان به فکر برگزاری جام‌های جهانی بیشتری در زمستان است.
«بارندگی‌های اخیر از دو جبهه وارد کشور شده؛ یکی از شمال و دیگری از پایین. برودتی که از شمال کشور یعنی از سیبری وارد شده تا ۱۵-۱۶ آذر تمام می‌شود. یعنی تهران آرام‌آرام از بارندگی خارج می‌شود.» این توضیحات را حسین اردکانی، پدر علم هواشناسی ایران می‌دهد. او با اشاره به اینکه تا یک هفته دیگر هم خبری از باران نیست، درباره سیستم برودتی که به جنوب ایران رسیده است، توضیح می‌دهد: «سیستم جنوبی که فارس و خوزستان و بوشهر را دربرمی‌گیرد، هم تقریبا تا آخر هفته ادامه دارد و آن هم تمام می‌شود.»
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
افزایش ۲ برابری مصرف گاز طی هفته گذشته،تغییر الگوی کشت راه نجات از بحران آب و استقرار کشتی اوشنیک درعسلویه/ تولید گاز از فاز ۱۱ در زمستان از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور از جذب بازیکن خارجی در صورت اعلام نیاز سرمربی خبر داد.
مشاور رییس جمهور سابق: سرمای زمستان اروپا به یخبندان زمستان اقتصاد ایران پیوند نخورده / تاریخ قضاوت خواهد کرد که کدام کشور در تامین منافع مردم خود موفق بوده / یک سال از تاکتیک «طولانی کردن مذاکرات» گذشت، سال دومِ هم با تاکتیک «پرتاب توپ به زمین طرف مقابل»؛ آیا مذاکره مستقیم تنها راه حل نیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ