گری نویل، اسطوره فوتبال انگلیس و یکی از منتقدان قطری‌ها حالا با آن ها یک قرارداد هنگفت امضا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین دریاچه آمریکای جنوبی در میان موج گرمای تابستانی به پایین ترین سطح خود رسیده است .
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در چین تخمین زده که مرگ و میر ناشی از حملات قلبی در طول موج گرمای شدید و چند روزه می‌تواند تا ۷۴ درصد افزایش یابد. مطالعه دیگری در ایالات متحده نشان داد که حتی نوسانات معمول دما می‌تواند عملکرد کلیه، سطح کلسترول و شمارش خون را به طور نامحسوس تغییر می‌دهد. پزشکان نمی‌توانند به راحتی این تاثیرات را از بین ببرند.
ضربان قلب فرد مورد آزمایش به طور قابل توجهی افزایش یافته و در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد یک لیتر خون اضافی در دقیقه نسبت به دمای ۲۱ درجه سانتی گراد در بدن اش پمپاژ می‌شود. این فشار اضافی بر قلب دلیل افزایش مرگ و میر ناشی از حملات قلبی و سکته در هنگام افزایش دما است.
موج جهانی افزایش قیمت بنزین
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.
موج جدید تظاهرات علیه رئیس جمهور موقت کشور پرو، با درگیری معترضان و نیروهای پلیس و درخواست استعفای رئیس جمهور این کشور آغاز شد.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
موج واکنش ها به هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای عربی و اسلامی و همچنین گسترش دایره غارت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.
تعداد بیماران ام‌اس در همه‌جای ایران درحال افزایش است و اصفهان از این قاعده مستثنی نیست؛ افزایشی که دلیل آن معلوم نیست؛ همین هم شده که تعدادی خشکی زاینده‌رود و گاوخونی، همچنین استفاده اصفهانی‌ها از برنج لنجان را مقصر آمار بالای مبتلایان در اصفهان بدانند؛ درحالی‌که مسعود اعتمادی‌فر، متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ بیماری ام‌اس و عضو هیئت‌مدیره انجمن ام‌اس این‌ها را شایعه می‌داند و معتقد است که هیچ فکتی دراین‌باره وجود ندارد.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن عملیات‌های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه‌های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست‌ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر دادند، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر داد، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
یکی از ساکنان کی‌یف از طریق پیامک به الجزیره گفت: «با انفجار از خواب بیدار شدم. احساس کردیم زلزله بود.» موج حملات در حالی رخ می‌دهد که نیرو‌های مسکو به نبرد برای کنترل شهر ویران شده باخموت ادامه می‌دهند و کی‌یف برای بازپس‌گیری قلمرو در شرق و جنوب کشور آماده می‌شود. به نوشته الجزیره، این حملات پس از تماس تلفنی بین زلنسکی و رئیس‌جمهور چین صورت گرفت.
براساس گزارش خبرگزاری KCNA، سیستم زیردریایی بدون سرنشین جدید تحت عنوان Haeil یا سونامی برای حملات مخفیانه در آب‌های دشمن و نابود کردن گروه‌های تهاجمی دریایی و بنادر عملیاتی اصلی با ایجاد یک موج رادیواکتیو بزرگ از طریق یک انفجار زیر آبی در نظر گرفته شده است.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی شبانه خود از کیف گفت روسیه می‌خواهد با موج ممتد حملات پهپادی اوکراین را فرسوده کند: «ما باید مطمئن شویم ما که این هدف تروریست‌ها مثل دیگر برنامه‌هایشان شکست بخورد.»
رادیو زیت لهستان اعلام کرد سه‌شنبه شب دو موشک به روستای پرژوودوف در منطقه ویوودشیپ لوبلسکی شرق لهستان واقع در مرز اوکراین اصابت کرده و جان ۲ تن را گرفته است.
دوازده ساعت پس از انتشار نامه سرگشاده مهدی تاج به رئیس صدا و سیما موج تازه‌ای از حملات علیه او آغاز شد.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب همراه بود.
از لحظاتی پیش جهاد اسلامی موج جدید حملات موشکی به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ