امروز مطالبی همچون عرضه اولیه شرکت‌های آستان قدس در راه است، گفتگوی جذاب نبض بورس با مدیرعامل تپسی را بخوانید، مجمع فجهان ۱۴۰۱ | در مجمع این نماد عرضه اولیه شده چه گذشت؟، تحلیل وبصادر امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۱، تحلیل خزامیا امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۱، آثار زمستان‌های ارز‌های دیجیتال، قیمت روز خودرو | شروع پیامک برای نفرات رزرو؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت روز جمعه بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت و با تمدید کاهش تولید عربستان سعودی و روسیه، ششمین رشد هفتگی متوالی را رقم زد.
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شد.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار به دلیل افزایش ارزش دلار و اظهارات تندرو مقامات فدرال رزرو، به سمت بزرگ‌ترین کاهش هفتگی خود در بیش از چهار ماه گذشته رفت.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
قیمت طلا در بازار جهانی در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار با تقویت ارزش دلار در آستانه انتشار آمارهای تورم در ایالات‌متحده کاهش یافت، اما آشفتگی‌های اقتصادی برای دومین افزایش ماهانه متوالی، طلا را به عنوان پناهگاه امن نگه داشت.
قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که بازار برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه‌های آتی آماده می‌شود، به پایین‌ترین حد خود در هشت هفته اخیر سقوط کرد.
آل‌هاشم امام جمعه تبریز با اشاره‌ به التهابات بازار ارز و طلا و بازار خودرو گفت: شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دیگر دارد ،حرکت کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است چرا که تحریک ایران ،گشودن پرونده‌های موشکی و‌ پهپادی و حقوق بشری همچنین راه انداختن کمپین و تجمع‌ در خارج و فضای رسانه‌ای و مجازی حاکی از آن است.
بهای دلار آمریکا در اولین روز کاری هفته، با نوسان در کانال ۴۵ هزار تومان در تابلوی صرافی‌ها همراه شده است.
در بازار توافقی ارز، قیمت دلار و یورو با نوسان کاهشی همراه بودند. این در حالی است که روند عرضه ارز بیش از تقاضا در بازار است.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه، تحت تاثیر انتظارات برای کاهش عرضه نفت روسیه، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت.
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
قیمت نفت روز جمعه در پی افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به ضعیف شدن تقاضای چین برای سوخت و افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا، در مسیر ثبت رشد هفتگی قرار گرفت.
قیمت نفت روز جمعه در پی کاهش ارزش دلار، افزایش یافت اما نگرانیها نسبت به دورنمای تقاضای چین برای سوخت، مانع صعود بیشتر قیمت شد.
قیمت نفت امروز دوشنبه پس از افت ۱.۲ درصدی در روز جمعه، با ۶۳ سنت یا ۰.۷ درصد کاهش به ۹۵.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه آسیا در اوایل معاملات آسیایی افزایش یافت.
قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.
به دلیل تقویت ارزش دلار و افزایش امیدها برای پیشرفت در مذاکرات با هدف حفظ ادامه کریدور صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه، معاملات آتی گندم آمریکا در روز جمعه کاهش یافت.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تغییر چندانی نداشت اما تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار آمریکا و چشم انداز کاهش تولید اوپک پلاس، در مسیر ثبت نخستین رشد هفتگی در پنج هفته گذشته قرار دارد.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
معاملات توافقی ارز در آخرین روز هفته با نوسان کاهشی دلار همراه بوده و به کف کانال سی هزار تومان نزدیک شده است.
بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
قیمت خودروی تولید داخل امروز جمعه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته باز هم دچار نوسان شد.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ