مهدی ترابی در بازی با سپاهان عملکرد چندان خوبی نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه محرومیت چهار ماهه مهدی جاوید درست نیست، گفت: مقصر اصلی ماجرای جاوید باشگاه کراپ بوده چرا که بازیکن را تحریک کرده است.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است، ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم، ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
مهدی طارمی سی و یکمین گل ملی خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
کریم بنزما فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت های داخلی و اروپایی رئال داشت ولی در فصل جاری او به وضوح افت کرده است.
پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره‌هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده‌اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده‌اند.
پس از سپری کردن چهار بازی بدون گل زده، طارمی روزه گلزنی خود را باز کرد و روزنامه اوجوگو نیز آن را با جمله معروف رونالدو مقایسه کرده است.
مهدی تیکدری معتقد است یکی از دلایل نتیجه‌گیری خوب گل‌گهر در مسابقات، ارتباط خوب بین بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم است.
مهدی طارمی با زدن شصت و چهار گل برای پورتو در جمع ۲۵ بازیکن برتر تاریخ این باشگاه پرتغالی قرار گرفت.
جدیدترین گزارش‌ از شاخص‌های پولی نشان می‌دهد از ابتدای سال تا پایان مهرماه، پایه پولی با روند صعودی همراه بوده و در پایان هفتمین ماه سال به بیش از ۷۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. رکوردی که در کنار ضریب فزاینده، تاثیر مهمی در حجم نقدینگی خواهد داشت.
شاید هیچ کس مثل مهدی طارمی این چهار سال را منتظر هشتم آذر نبوده، ستاره بزرگ ایران و آسیا برای جبران به زمین خواهد آمد.
شاید هیچ کس مثل مهدی طارمی این چهار سال را منتظر هشتم آذر نبوده، ستاره بزرگ ایران و آسیا برای جبران به زمین خواهد آمد.
مهدی طارمی می تواند امروز، خاطرات تلخ آخرین بازی ایران در جام جهانی 2022 قطر را به دست فراموشی بسپارد.
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
درحالیکه چهار روز از دیدار پورتو و بنفیکا می‌گذرد، اما انتشار ویدیوی جدیدی از طارمی، حسابی جنجالی شده است.
یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس مهدی رسول‌پناه است، مدیرعامل جنجالی سرخپوشان که بعد از اظهارات عجیب از این تیم کنار رفت.
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان امروز با حضور مهدی تاج رییس‌ فدراسیون فوتبال ایران در سال همایش دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد.
مهدی قایدی که در چهار دیدار قبلی از ابتدا به میدان رفته بود، امروز کار را از روی نیمکت آغاز می کند.
مهدی قایدی در تلاش است تا از فرصت‌های پیش رو برای حضور در جام جهانی نهایت استفاده را ببرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
ظاهرا مهدی قایدی یکی از گران‌ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر هنوز آمادگی ۹۰ دقیقه بازی را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ