مس رفسنجان با درخشش دروازه‌بان خود از گل تساوی تراکتور در دقایق پایانی بازی امشب گریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه میلان در صورتی که موفق به جذب دو گزینه اصلی خود برای خط حمله نشود سراغ سردار آزمون خواهد رفت.
اسناد جدید افشا شده وزارتخارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
چلسی با انتقال مویزس کایسدو به لیورپول گزینه دیگری را برای تقویت خط میانی انتخاب کرده است.
گالاتاسرای تلاش خود را برای جذب سرخیو راموس آغاز کرده و سعی دارد تا از طریق مائورو ایکاردی رضایت او را جلب کند.
پلن c آمریکا برای مواجهه با ایران، طرحی برای جلوگیری از رسیدن ایران به مرحله گریز هسته‌ای و اجتناب از رسیدن به مرحله برخورد نظامی با ایران است. پلن c دولت بایدن، در پی توافق در معنای معمول آن در نظام بین‌الملل نیست؛ بلکه می‌خواهد در کوتاه مدت تنش‌های خطرناک احتمالی در پرونده هسته‌ای ایران را کنترل و توافق بزرگ‌تر را به آینده موکول کند.
رئال مادرید همچنان گزینه‌ها حاضر در بازار بازار را در جستجوی یک مهاجم نامدار برای جایگزینی کریم بنزما بررسی می‌کند.
ادعای اصلی غرب برای خارج کردن برجام از دستورکار مذاکراتی خود، این بود که ظهور متغیرهای جدید به‌ویژه ادعای نقش پهپادی ایران در کمک به روسیه در جنگ اوکراین باعث شده تا نسخه احیای برجام و رفع تحریم‌ها و آزادشدن پول‌های بلوکه شده ایران، صرفا منجر به تقویت نقش موشکی و منطقه‌ای ایران در منطقه شود. این مساله به‌خصوص با توجه به سیاست چرخش به شرق ایران در دولت سیزدهم و تشدید همکاری‌ها با چین و روسیه برای غرب با حساسیت بیشتری هم همراه شده است.
امیر عابدزاده بعد از جدایی از تیم پونفرادینا اسپانیا مورد توجه تیم رئال ساراگوسا قرار دارد.
سرمربی تیم المپیک ایران، انتقاداتی را نسبت به تاکتیک استقلال در دربی مطرح کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
مدیران نفت مسجدسلیمان با پلن جدیدی به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم خود هستند.
مقامات امریکایی در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی با ایران را محدود کنند و در عین حال میزان همکاری کشور‌های منطقه با امریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری به ایران را بسنجند؛ بنابراین سیاست ایران بسیار مهم است که در مواجهه با این مسائل چه کاری انجام دهد
به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
وزیر امور خارجه قطر در حالی روز گذشته پیام طرف‌های غربی برجام را به تهران آورد که در ماه‌های گذشته غرب هر چه در توان داشت برای اجرای عملیات آشوب در ایران به اجرا گذاشت.
جمهوری خواهان مانند آنچه مایک پمپئو می‌گفت، به دنبال این هستند که ایران و آمریکا تمام مشکلات و اختلافات خود را روی میز بریزند و درباره همه مذاکره و توافق کنند و در نهایت ایران تبدیل به یک کشور جدید شود. اما دموکرات‌ها اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنند و همه مسائل را دسته بندی کرده‌اند. به این معنی که معتقدند مهمترین مسئله، موضوع هسته‌ای ایران است. پس اول این را حل کنیم بعد به سراغ موضوعات و نقطه‌های اختلافات دیگر مثل مسائل موشکی و ... برویم
نماینده روسیه در وین گفت: به نظر می‌رسد که تروئیکا و آمریکا تمایل دارند به سمت «پلن بی» حرکت کنند. این رویکرد اشتباهى بزرگ است.
امیر عبدالهیان با بیان اینکه امیدوارم طرف‌های غربی از رفتارهای ریاکارانه فاصله بگیرند و مذاکراتی که ماه‌ها به طول انجامیده به نتیجه برسد، به نحوی که همه طرف‌ها از آن نفع ببرند، خاطرنشان کرد: ما دست بسته هم نیستیم و در صورتی که غربی‌ها بخواهند رفتارهای ریاکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه دهند ما در مسیر پلن دیگری حرکت خواهیم کرد.
همچنین رابرت مالی روز شنبه در اجلاس «گفت‌وگوی مدیترانه» در رم ادعا کرد: «دیپلماسی هنوز راهی برای پرداختن به مسائل ایران است؛ اما این کشور در ماه اوت با طرح درخواست‌‌‌های خارج از موضوع، پیشنهاد احیای توافق هسته‌‌‌ای را نپذیرفت.»
مالی پیشتر هم ادعا کرده بود که توافق وین جزو اولویت‌های واشنگتن نیست و این کشور روی حوادث اخیر ایران متمرکز است. وی ادعا کرده بود: گفت وگوها متوقف شده و به بن‌بست رسیده‌ به همین دلیل دیگر در تمرکز ما نیستند.
علی واعظ، تحلیلگر دیگر هم معتقد است که حتی اشتیاق در غرب برای توافقی که تحریم‌ها را درباره ایران کاهش می‌دهد به دلیل ناآرامی‌ها در ایران و بحث ارسال سلاح به روسیه به‌شدت کاهش یافته است.
مربی آلومینیوم یک هفته پس از اظهارات سرمربی استقلال علیه نمایش اراکی‌ها در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
مربی آلومینیوم یک هفته پس از اظهارات سرمربی استقلال علیه نمایش اراکی‌ها در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه: پلن B ایران در صورت پاسخ منفی آمریکا در مذاکرات احیای برجام، تقویت روابط با سایر کشورهاست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع مذاکرات تنها یکی از مسائل سیاست خارجی ایران است و مسائل دیگر از جمله روابط خارجی و تجاری با کشور‌های دیگر را نیز در دست پیگیری است که در این رابطه نیز پلن B ما استمرار سیاست لغو تحریم‌ها از طریق تقویت روابط با دیگر کشورهاست.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: هیچ «پلن بی» برای احیای برجام وجود ندارد و نتیجه مثبت نیز در این باره قابل دستیابی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ