چلسی با انتقال مویزس کایسدو به لیورپول گزینه دیگری را برای تقویت خط میانی انتخاب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گالاتاسرای تلاش خود را برای جذب سرخیو راموس آغاز کرده و سعی دارد تا از طریق مائورو ایکاردی رضایت او را جلب کند.
پلن c آمریکا برای مواجهه با ایران، طرحی برای جلوگیری از رسیدن ایران به مرحله گریز هسته‌ای و اجتناب از رسیدن به مرحله برخورد نظامی با ایران است. پلن c دولت بایدن، در پی توافق در معنای معمول آن در نظام بین‌الملل نیست؛ بلکه می‌خواهد در کوتاه مدت تنش‌های خطرناک احتمالی در پرونده هسته‌ای ایران را کنترل و توافق بزرگ‌تر را به آینده موکول کند.
ادعای اصلی غرب برای خارج کردن برجام از دستورکار مذاکراتی خود، این بود که ظهور متغیرهای جدید به‌ویژه ادعای نقش پهپادی ایران در کمک به روسیه در جنگ اوکراین باعث شده تا نسخه احیای برجام و رفع تحریم‌ها و آزادشدن پول‌های بلوکه شده ایران، صرفا منجر به تقویت نقش موشکی و منطقه‌ای ایران در منطقه شود. این مساله به‌خصوص با توجه به سیاست چرخش به شرق ایران در دولت سیزدهم و تشدید همکاری‌ها با چین و روسیه برای غرب با حساسیت بیشتری هم همراه شده است.
امیر عابدزاده بعد از جدایی از تیم پونفرادینا اسپانیا مورد توجه تیم رئال ساراگوسا قرار دارد.
سرمربی تیم المپیک ایران، انتقاداتی را نسبت به تاکتیک استقلال در دربی مطرح کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
این پلنگ که قرار بود برای درمان و بررسی بیشتر آسیب وارد شده به بندرعباس منتقل شود، پیش از انتقال به کلینیک دامپزشکی در بندرعباس تلف شد.
دیپلمات پیشین ایران معتقد است که آمریکا و اروپا در این شرایط سه‌گزینه سیاسی را می‌توانند در دستورکار داشته باشند. نخست «توافق موقت» یا پلن B است که در آن آمریکا تحریم هایش را در مقابل کاهش برنامه هسته‌ای ایران کاهش خواهد داد. هرچند ایران قبلا این گزینه را رد کرده است؛ زیرا اهرم چانه‌زنی ارائه شده توسط ذخایر اورانیوم بسیار غنی خود را در ازای تخفیف محدود تحریم‌ها در یک توافق موقت ناپایدار از دست خواهد داد.
اینطور که مدیرکل محیط‌زیست البرز می‌گوید وجود زخم‌های عمیق روی بدن واریان باعث شده که او از بین برود. مجید درگی در مورد نحوه مرگ او هم می‌گوید: «به احتمال زیاد این جراحات ناشی از درگیری بین گونه‌ای در قلمرو این حیوان بوده است. این پلنگ دارای جراحات عمیقی بود که با بررسی مشخص شد تازه نیست و حداقل دو هفته از زمان ایجاد آن‌ها می‌گذرد. میزان جراحات و عفونت ایجاد شده در بدن این پلنگ زخمی به قدری بود که امکان نجات نداشت و در نهایت به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته تلف شد.»
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: برای تشخیص علت تلف شدن پلنگ، هم اکنون کالبد شکافی و نمونه برداری در حال انجام است، اما حدس ما بر احتمال درگیری بین‌گونه‌ای و یا شلیک شکارچیان غیرمجاز است.
مقامات امریکایی در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی با ایران را محدود کنند و در عین حال میزان همکاری کشور‌های منطقه با امریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری به ایران را بسنجند؛ بنابراین سیاست ایران بسیار مهم است که در مواجهه با این مسائل چه کاری انجام دهد
دکتر استفان براون، مدیر اجرایی حیات وحش و میراث طبیعی در کمیسیون سلطنتی العلا، به عرب نیوز گفت که در حال آزاد کردن قدرت تعادل طبیعت‌اند و با برنامه موفق پرورش پلنگ که در حال حاضر به‌خوبی در حال انجام است، ممکن است در سال ۲۰۳۰ به هدف نهایی خود برسند.
دکتر استفان براون، مدیر اجرایی حیات وحش و میراث طبیعی در کمیسیون سلطنتی العلا، به عرب نیوز گفت که در حال آزاد کردن قدرت تعادل طبیعت‌اند و با برنامه موفق پرورش پلنگ که در حال حاضر به‌خوبی در حال انجام است، ممکن است در سال ۲۰۳۰ به هدف نهایی خود برسند.
به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
وزیر امور خارجه قطر در حالی روز گذشته پیام طرف‌های غربی برجام را به تهران آورد که در ماه‌های گذشته غرب هر چه در توان داشت برای اجرای عملیات آشوب در ایران به اجرا گذاشت.
جمهوری خواهان مانند آنچه مایک پمپئو می‌گفت، به دنبال این هستند که ایران و آمریکا تمام مشکلات و اختلافات خود را روی میز بریزند و درباره همه مذاکره و توافق کنند و در نهایت ایران تبدیل به یک کشور جدید شود. اما دموکرات‌ها اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنند و همه مسائل را دسته بندی کرده‌اند. به این معنی که معتقدند مهمترین مسئله، موضوع هسته‌ای ایران است. پس اول این را حل کنیم بعد به سراغ موضوعات و نقطه‌های اختلافات دیگر مثل مسائل موشکی و ... برویم
علی واعظ، تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران، مختصات این پلن بی را شرح داد و گفت: «شرایط فعلی پایدار نیست و اگر دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که احیای برجام ممکن نیست، باید به‌دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک بعدی باشند؛ راه‌حلی که به‌نظر می‌رسد از همه راه‌حل‌های دیگر منطقی‌تر است، «توافق کمتر، در مقابل کمتر» است که برای طرفین وقت بخرد تا شرایط مهیا شود تا بتوانند به یک توافق براساس یک گفتمان متفاوت با محور‌های جدید برسند.»
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از شهروندان خواست از هرگونه تعلیف و غذادهی به حیات وحش بدون هماهنگی با محیط زیست و پاسگاه‌های محیط‌بانی خودداری کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: پس از حدود ۳ هفته رصد، پلنگ مورد نظر در شرق تهران از محل خارج و به زیستگاه خود در مناطق طبیعی استان بازگشته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران پس از حدود ۳ هفته رصد پلنگ مورد نظر در شرق تهران از محل خارج و به زیستگاه خود در مناطق طبیعی استان بازگشته است.
پلنگ ایرانی یکی از گونه‌های ایرانی است که به دلیل جمعیت کم آن در کشور از ارزش حفاظتی بالایی برخوردار است. پلنگ ایرانی در زمره گونه‌های پرچم محسوب می‌شود بنابراین حفاظت و بهبود شرایط زندگی این گونه بیانگر سلامت اکوسیستم و کارکرد صحیح اجزای آن است. این گونه در بیشترین حالت خود ۱۱۰ کیلوگرم وزن دارد.
سخنگوی وزارت خارجه: پلن B ایران در صورت پاسخ منفی آمریکا در مذاکرات احیای برجام، تقویت روابط با سایر کشورهاست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع مذاکرات تنها یکی از مسائل سیاست خارجی ایران است و مسائل دیگر از جمله روابط خارجی و تجاری با کشور‌های دیگر را نیز در دست پیگیری است که در این رابطه نیز پلن B ما استمرار سیاست لغو تحریم‌ها از طریق تقویت روابط با دیگر کشورهاست.
بازیکنان قد بلند نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. برای نمونه پارسال استقلال در مواقعی که بازی برایش گره می‌خورد از آرمان رمضانی و رودی ژستد به عنوان پلن B در خط حمله استفاده می‌کرد که خوب هم جواب داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ