وزارت نیرو در تابستان سال جاری با هدف حفظ پایداری جریان برق در کشور، اقدام به اجرای مجموعه برنامه‌هایی هدفمند کرده است که در بخش‌های مختلف اجرایی می‌شوند، برنامه‌های مدون صنایع بخشی از این برنامه‌ها است که متناسب با توانمندی و ظرفیت‌های هر صنعت انعطاف کافی در آن دیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: برنامه‌های وزارت نیرو در راستای توسعه برق و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر است.
باتوجه به آغاز فصل گرما وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه‌ای برای صنایع تنظیم کردند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق صنایع از بروز خاموشی‌های در بخش خانگی جلوگیری کند. عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، نیز در همین زمینه به تابناک گفت: فولاد مبارکه برای تامین برق خود نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی را وارد مدار کرده است تا از این طریق به تامین برق کشور کمک کند.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت است.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
سخنگوی صنعت برق از هدف‌گذاری وزارت نیرو برای کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: برنامه‌های مدیریت مصرف برق در بخش اداری از ۱۶ خردادماه آغاز خواهد شد.
وزیر دفاع گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و برنامه‌های موشکی و فضایی باید طبق برنامه زمان بندی شده و بدون وقفه پیش برود.
ری- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم گفت:اصل برنامه‌ی ما حفظ خط و آرمان امام و رسیدن به اهداف انقلاب است. ‌
دستورالعمل طرح‌ریزی و کنترل اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت با موافقت وزیر نفت برای اجرا به مدیریت‌های ستادی، شرکت‌های فرعی تابعه و واگذار شده ابلاغ شد.
وزیر نیرو با ابلاغ دستورالعملی مبنی برخرید و تعویض تجهیزات سرمایشی کم مصرف مورد نیاز و ممنوعیت استفاده از لوازم پرمصرف، برنامه‌های مدیریت مصرف برق سال ۱۴۰۲ را از مجموعه وزارت نیرو آغاز کرد.
مدیرکل دفتر بافت و بناهای تاریخی برنامه‌های روز جهانی بافت‌ها را اعلام کرد و از اقدام مشترک وزارت میراث با بنیاد مسکن و سازمان اوقاف خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت روز قدس را تشریح کرد.
رجبی مشهدی،«تولید و تامین برق» را محور اصلی برنامه‌های وزارت نیرو برای عبور ازاوج مصرف تابستان عنوان کردو گفت: درکنار برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی۱۰۰۰مگاواتی دربخش اداری کشور،پیش‌بینی شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های فرهنگی برای دختران دانش آموز به نسبت پسران کمرنگ بوده است و ما باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.
فاطمی امین با تشکر از نمایندگان مجلس جهت اعتماد مجدد به او، اظهار کرد: با این اعتماد برنامه‌های وزارت صمت تداوم می‌یابد و وضعیت کشور را رو به بهبود می‌برد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس شورای اسلامی موافقت خود را با برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت کار اعلام کردند.
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا برای تصدی وزارت کار قابل قبول نیست و بهتر بود گزینه‌ای قوی‌تر و کارآمدتر برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی می‌شد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت طی بیانیه ای از شتاب برنامه ها و اقدامات ۹ گانه وزارت اقتصاد در مقابله با جنگ اقتصادی خبر داد.
وزیر نیرو گفت: حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر از برنامه‌های اصلی وزارت نیرو در تامین برق پایدار و مطمئن بوده و اخذ مصوبات از شورای اقتصاد حاکی از تلاش دولت برای حمایت از این انرژی پاک است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طی چند روز گذشته من با آقای زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی کار، نشستی داشتم و با برنامه‌های او آشنا شدم، گفت: از نظر من برنامه‌های آقای زاهدی وفا برای وزارت کار کاملا قابل پذیرش بود.
وزیر نفت گفت: امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس توضیحاتی درباره برنامه‌های وزارت نفت در صورت توافق ارائه کردم.
وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ