مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در حالی برای ایران به پایان رسید که نمایندگان اعزامی ایران نتوانستند عملکرد قابل توجهی داشته باشند و این مسئله به ویژه در بخش مردان مشهودتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوربابایی بیان کرد: «اگر قانونی به روش اصل ۸۵ تصویب شود و مردم از نحوه تصویب آن مطلع نباشند به دلیل عدم رفع تردید‌های ذهنی مردم در مقام اجرا با مخالفت بخشی از جامعه مواجه می‌شود که نتیجه آن تشکیل پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی می‌شود. این قوانین جزو قوانینی می‌شود که باعث درگیری‌های شدید میان اعضای جامعه و نیروی انتظامی و قضایی می‌شود. در نهایت این قانون مانند قانون عدم استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممکن است جزو قوانین متروک و بلااجرا باقی بماند.»
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
بحث آزادی بیان است. آنطور که من می‌فهمم کلیت نظام سیاسی، با آزادی بیان تا حدی کنار آمده و در حال حاضر هم تحمل دستگاه‌های حاکم نسبت به گذشته در برابر این موضوع بالاتر رفته است. با این همه، کسانی که در نقد اوضاع قلم می‌زنند یا سخن می‌گویند نسبت به امنیت خود هیچ‌گونه اطمینانی ندارند. بنابراین، ضروری است که تصریح شود نظام جمهوری اسلامی اصل آزادی بیان را پذیرفته و اصحاب قلم و سخن هیچ‌گونه نگرانی نسبت به عواقب انتقادات سیاسی خود ندارند.
توماس توخل در تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ صادقانه عملکرد بازیکنانش را نقد می‌کند.
رئیس انجمن موی تای گفت: برای حضور در رقابت‌های جهانی موی تای تیم ملی با ترکیب کامل شامل ۱۲ ورزشکار به مسابقات جهانی موی تای اعزام می‌شود.
راه اندازی سامانه در شفافیت و عملکرد مناسب مالیات تاثیر بسزایی دارد به طوریکه دیگر افراد نمی‌توانند از زیر بار عدم پرداخت مالیات فرار کنند. بدین‌منظور با بررسی حساب‌های افراد به مرور موضوع دریافت پول نقدی یا سکه توسط برخی مشاغل حل می‌شود و تمامی افراد به خصوص مشاغل خاص نیز متناسب با درآمدشان مکلف به پرداخت مالیات هستند.
در امتیاز سرویس، اسلوونی عملکرد بی نقصی داشت و توانست ۱۰ امتیاز به دست آورد درحالی که تیم ملی ایران تنها به کسب یک امتیاز سرویس بسنده کرد.
مراجع قضایی نه تنها در «تشخیص» رفتارهای مجرمانه، بلکه در «برخورد» با متهمان ارتکاب این رفتارها نیز باید مطابق قانون عمل کنند. اولی، اصل «قانونی بودن جرائم» و دومی، اصل «قانونی بودن دادرسی کیفری» نامیده می‌شود. اصل اخیر در قسمتی از اصل ٣۶ قانون اساسی، ماده ١٢ قانون مجازات اسلامی و ماده ٢ قانون آیین دادرسی کیفری آمده
بخش بزرگی از ناکامی‌های دولت سیزدهم را می‌توان حاصل عملکرد مدیران احمدی‌نژادی دانست، شاید به همین علت است که او نه از دولت سیدابراهیم رئیسی دفاع می‌کند و نه اینکه به نقد عملکرد دولت سیزدهم و ناکامی‌های آن می‌پردازد تا به‌نوعی بار مسئولیت نتایج به‌دست‌آمده از عملکرد دولت را به گردن او نیندازند.
معراج شیرازی می گوید که چون عملکرد آنها در هیئت فوتبال تهران به قدری خوب بوده، که کسی نمی توانسته آنها را نقد کند.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
دو سال و چند ماهی است که از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و در این مدت به موازات هر اظهارنظری، خواه در قالب نطق پیش از دستور و ارائه طرح و... بخشی از اهالی رسانه و سیاست مستند به اصول قانون اساسی و سایر نظامات حاکم بر جامعه، زبان انتقاد گشوده و عملکرد مجلس را مورد نقد و ایراد قرار می‌دهند.
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: اکثریت مردم، اصل نظام را قبول ، اما به عملکرد مسئولان نقد جدی دارند.
جواد نکونام از تاثیر خوب بازی‌های جام جهانی در انگیزه بازیکنان، مربیان و عملکرد داوران می‌گوید.
عملکرد عبدالرزاق حمدالله، در دیدار تیم ملی مراکش مقابل فرانسه، واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران مراکش به دنبال داشت.
ویتامین‌های گروه B نقشی حیاتی در حفظ سلامتی و تندرستی دارند. ویتامین‌های B به‌عنوان مولفه‌های بدن سالم تاثیر مستقیمی بر سطح انرژی، عملکرد مغز و سوخت‌وساز دارند.
روزنامه خراسان در گزارش امروز خود به نقد عملکرد یکساله پیمان جبلی در صداوسیما پرداخت و انتقادات تند و تیزی کرد.
نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، ابراز گردد؛ و بر مسئولین نیز لازم است نسبت به این انتقادات گوش شنوا داشته و به حق، به اصلاح امور بپردازند.
مهدی فضائلی، عملکرد برخی از معترضان رخداد فوت مهسا امینی را نقد کرد.
نقد عزیزالله محمدی کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال به عملکرد مهدی تاج را مشاهده می‌کنید.
محمد دانشگر در اولین حضور رسمی برای سپاهان مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیست و دوم عملکرد بی نقصی ارائه کرد.
محمد دانشگر در اولین حضور رسمی برای سپاهان مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیست و دوم عملکرد بی نقصی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ