روزنامه‌نگار معروف رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که نخست وزیر این رژیم با اردوغان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر اپوزیسیون کابینه بنیامین نتانیاهو اظهار داشت دستیابی ایران و آمریکا به هرگونه توافق نشانگر شکست نتانیاهو در تحقق اهداف این رژیم است.
«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نسبت به متلاشی شدن این رژیم از داخل هشدار داد.
در روزهای اخیر همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست‌گرای افراطی در رژیم صهیونیستی با حضور آنها در کابینه نتانیاهو، درخواست های انتقام جویانه علیه جریان اپوزیسیون افزایش یافته است.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو به عنوان ضعیف ترین نخست وزیر این رژیم یاد کرد و کابینه وی را کابینه جنون خواند.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت که این اقدام پس از توافق دو ماه پیش یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه انجام شد.
لاپید در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست با متهم کردن ایران به ارسال پهپاد برای روسیه در جنگ اوکراین گفته تل‌آویو برای بازبینی مواضعش در خصوص جنگ اوکراین، ارزیابی‌های روزانه انجام می‌دهد.
در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام کنست رژیم صهیونیستی در روز یکم نوامبر آینده (دهم آبان ماه) تنش های سیاسی میان یائیر لاپید نخست وزیر فعلی و بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان تشدید شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تاریخی دانست و گفت: این توافق هر گونه مواجهه نظامی احتمالی با حزب الله را به تعویق می اندازد.
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی بین این رژیم و لبنان گفتگو کرد.
هاآرتص ضمن اعلام موافقت یائیر لاپید و بنی گانتز با پیشنهاد آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، از تایید احتمالی آن در کابینه رژیم صهیونیستی در روز پنج شنبه هفته جاری خبر داد.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با عبدالله دوم شاه اردن در نیویورک از وی خواسته است که به تشکیلات خودگردان در راستای آرام سازی وضعیت کرانه باختری در آستانه اعیاد یهودی کمک کند.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، «یائیر لاپید» را به تسلیم شدن در مقابل سید حسن نصرالله و کوتاه آمدن از میدان گازی «کاریش» متهم کرد.
روزنامه یسرائیل هایوم نوشت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک ندارد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از یکی از مقرهای شاباک در کرانه باختری بازدید و درباره تحولات اخیر این منطقه و تشدید مقاومت علیه نظامیان صهیونیست اظهارنظر کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در دیدار با «فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس جمهور آلمان در برلین به تکرار ادعاهای خود پیرامون برنامه هسته‌ای ایران پرداخت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تروئیکای اروپا به دلیل صدور بیانیه‌ای در رابطه با مذاکرات احیای برجام و اتخاذ موضعی قوی در این زمینه قدردانی کرد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگویی تلفنی در ارتباط با توافق هسته ای با ایران، رایزنی کردند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز از رایزنی تلفنی «یائیر لاپید» و «جو بایدن» درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی خبر داد.
مقامات رژیم صهیونیستی از رایزنی تل آویو با واشنگتن برای دیدار یائیر لاپید نخست وزیر این رژیم با بایدن در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر دادند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی:این توافق بد است و معیارهایی که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا وضع کرده است را برآورده نمی کند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی مکالمه‌ای تلفنی عادی‌سازی کامل روابط و توافق بر سر بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کردند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی مکالمه‌ای تلفنی عادی‌سازی کامل روابط و توافق بر سر بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کردند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی مکالمه‌ای تلفنی عادی‌سازی کامل روابط و توافق بر سر بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ