نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برقراری آتش بس در نوار غزه، از حملات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به طور تلویحی انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، رسانه‌های این کشور از سرنگونی دو پهپاد دیگر در آسمان شهر مسکو خبر دادند.
رئیس جمهور لهستان در ادامه مواضع روسیه هراسانه خود، مسکو را به همکاری با بلاروس در حملات ترکیبی در مرز این کشور متهم کرد!
حملات شدید هوایی روسیه به اوکراین و به صدا درآمدن آژیر خطر در سراسر این کشور و نیز سرنگونی یک پهپاد اوکراینی بر فراز مسکو از مهمترین تحولات جنگ روسیه و اوکراین است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه حملات پهپادی اوکراین به منطقه تجاری مسکو را به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر به برج‌های نیویورک تشبیه کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز با تأکید بر اینکه «خطر حملات به پل کریمه همچنان باقی است» تصریح کرد: تمامی حملات پهپادی امروز به مسکو خنثی شد.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز سه‌شنبه با ارتش اوکراین با حملات پهپادی مناطق پیرامونی پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.
معاون مرکز روسی آشتی در سوریه امروز اعلام کرد: حملات تا ریشه‌کنی تروریست‌ها در سوریه ادامه دارد.
دیپلمات اسبق آمریکایی بر این باور است که رژیم کی‌یف با حملات اخیر به منطقه بلگورود روسیه، صرفا به‌دنبال واکنش عجولانه مسکو و در نتیجه مداخله مستقیم ناتو بوده است.
شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
رئیس جمهور روسیه ادامه داد: پدافند هوایی مسکو برای مقابله با حملات به درستی و به شکل طبیعی کار کرد، اما تهدیدهای دیگری در رابطه با فعالیت نیروگاه هسته‌ای در زاپوریژیا وجود دارد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل برنامه‌ریزی حملات تروریستی علیه روسیه هدف قرار گرفت.
درحالی‌که مقامات و رسانه‌های روسیه اعلام کردند که اوکراین امروز سه‌شنبه حملات پهپادی گسترده‌ای را علیه مسکو انجام داده، اما دولت اوکراین مدعی است که نقشی در این حملات نداشته است.
روسیه اعلام کرد که پنتاگون در پشت پرده حملات سایبری قرار دارد که از خاک اوکراین علیه زیرساخت‌های این کشور صورت می‌گیرد.
سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد که آمریکا در حال آموزش 60 شبه نظامی در پایگاه «التنف» سوریه برای انجام حملات تروریستی در روسیه و کشورهای همسایه آن است.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که واکنش مسکو به حملات احتمالی کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه یا هر منطقه دیگر در «دل» قلمرو روسیه، بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که انگلیس در رزمایش‌هایی که تحت نظارت ناتو برگزار می‌شود، حملات سایبری به نهادهای دولتی و زیرساخت انرژی مسکو را شبیه‌سازی می‌کند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: بیش از ۶۰۰ سرباز اوکراینی در حملات موشکی مسکو به «کراماتورسک» کشته شدند.
رئیس جمهور اوکراین با تکرار ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی، مدعی شد که مسکو با این حملات و بمباران هوایی قصد دارد کی‌یف را مجبور به «تسلیم شدن» کند.
وزارت خارجه روسیه از افزایش ۸۰ درصدی حملات سایبری علیه مسکو در سال جاری خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه مقاومت روسیه در برابر حملات غرب را ستود و گفت: مسکو زیرحملات بی امان غرب قرار دارد.
پس از اینکه رژیم صهیونیستی حملات هوایی اخیر روسیه علیه اوکراین را محکوم کرد، تنش‌ها میان تل آویو و مسکو افزایش یافت.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه با هشدار به آمریکا و غرب در صورت هر گونه حمله احتمالی، بار دیگر تصمیم مسکو برای استفاده از سلاح هسته‌ای را تکرار کرد.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ