وزارت دفاع سوئد امروز جمعه اعلام کرد: احتمال تولید تسلیحات ویژه اوکراین را رد نمی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان می‌گویند اگر روند تولید آلودگی و افزایش دمای زمین ادامه داشته باشد، بخشی از جریان‌های اقیانوسی احتمالاً تا چند دهه دیگر از بین می‌روند و فاجعه‌ای در آب‌وهوای زمین رقم خواهد خورد که روی زندگی تک‌تک افراد جهان تأثیر خواهد گذاشت.
باستان‌شناسان یک زمین رقص باستانی طنین‌زا را در پرو کشف کرده‌اند که برای ایجاد یک صدای طبل‌مانند هنگام پا گذاشتن روی آن طراحی شده است؛ احتمالا این طراحی با آیین پرستش خدای رعد و برق مرتبط بوده است.
کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است. تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود. با این تفاهم، تهران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود و احتمال حمله اسرائیل به ایران نیز به شدت کاهش می‌یابد. واشنگتن امیدوار است از این زمان برای تمرکز بر دو جبهه‌ای که به نظرش جبهه‌های اصلی است، یعنی چین و جنگ روسیه-اوکراین، استفاده کند. انتظار اولیه آمریکا از اسرائیل این است که مداخله‌ای نکند.
بررسی آمار‌ها حاکی از آن است که برداشت زیاد محصول در روسیه موجب رشد صادرات تا حدود ۵۰ میلیون تن در سال بازاریابی جاری می‌شود. از طرفی انفجار سد کاخوفکا علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر میزان تولید محصولات کشاورزی در این کشور، نگرانی در خصوص مسائل ژئوپلیتیک را نیز افزایش داده است؛ چرا که تشدید اختلاف بین روسیه و اوکراین احتمال تمدید قرارداد موسوم به اودسا را کاهش می‌دهد.
پرنده مرغ زنگوله ای سفید نر به طور معمول با تولید صدایی در محدوده 116 دسی‌بل ارتباط برقرار می کند، اما قادر است برای جذب جفت احتمالی خود با شدت صوتی 125 دسی‌بل نیز آواز بخواند.
کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۲۴ خردادماه) هم‌زمان با افزایش تردد خودرو‌ها سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد خواهد شد. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند، هرچند احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن ناشی از افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
استقبال علاقه مندان ب ام و و تحلیل های مثبتی که در رابطه با تورینگ کوپه در رسانه های خودرویی مطرح جهان تیتر شد، شرایطی را ایجاد کرده که احتمالا این مفهومی را روی خط تولید ببرد البته به شکل محدود. بنابراین پیش بینی می شود 50 یا شاید هم 100 دستگاه از این خودرو تولید شود.
طبق گزارشی جدید تولید هدست واقعیت ترکیبی اپل با چالش هایی روبرو است و احتمالا با قیمت ۳هزار دلاری عرضه می شود. همچنین همه کاربران نمی توانند به آن دسترسی یابند.
حوزه هایی خارج از دسترسی هوش مصنوعی وجود دارند. کارهای کارگران یقه آبی مانند حوزه ساخت و ساز ساختمانی و کشاورزی که حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی بخش ثروتمند جهان را تشکیل می دهند از این دست هستند. هوش مصنوعی نمی تواند کار فردی که مارچوبه می چیند را انجام دهد و برای آن فرد نیز فایده ای نخواهد داشت.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: کشاورزان مهم‌ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار گیرند.
بیانیه دوم سازمان خصوصی سازی در رابطه با مسائل باشگاه استقلال یک نکته مهم در دل خود داشت.
آمریکا و متحدانش باید در برابر وسوسه توسل به تاکتیک‌هایی که آن‌ها را به حریف خودکامه خود شبیه می‌کند، مقاومت کنند. در رقابت فعلی جوامع لیبرال و اقتصاد‌های آزاد از مزایای بسیاری بهره می‌برند؛ به‌طوری‌که در این کشور‌ها احتمال رشد نوآوری و تولید ثروت بالاتر است و از سوی دیگر این دولت‌ها از مشروعیت بیشتری در داخل و خارج از کشور برخوردارند.
تسلا برای ۳هزار و ۴۷۰ خودروی مدل Y تولید ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ در آمریکا فراخوان صادر کرده زیرا پیچ های چهارچوب صندلی های عقب احتمالا به اندازه کافی محکم نشده است.
به گفته یک مقام ارشد آمریکا، این کشور احتمالا میزان نیمه رساناهای پیشرفته کره ای که در چین تولید می شوند را محدود خواهد کرد.
زمین‌لرزه دارای بزرگی ۹٫۵ ریشتر احتمالا نزدیک حد بالای چیزی است که سیاره می‌تواند تولید کند و بزرگی ۱۰ ریشتر بسیار بعید است.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی گفت: کودکان ناشنوا باید در ۳ سال اول تولد شناسایی و فوری درمان شوند، هر چه دیرتر تشخیص داده شود توان و موفقیت عمل کمتر می‌شود.
زیار گفت: حداکثر توان تولید و ذخیره سازی بنزین در حال انجام بوده و در صورتی که ذخیره سازی وجود نداشته باشد، با کمبود بنزین مواجه شده و در ایام نوروز نیاز به واردات داریم.
احتمال دارد شما در آینده با گوشی هوشمند خود فرزند دلبندتان را در هر لحظه ببینید و به دنیا بیاورید./خبرفوری
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
شرکت صنایع نساجی هلال ایران آماده اجرای طرح عملیاتی تولید ۲ میلیون تخته چادر و ۸ میلیون تخته پتو جهت تأمین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران‌های طبیعی احتمالی است.
تایوان به منظور مقابله با رویارویی احتمالی با چین، برای راه‌اندازی یک زنجیره تولید و عرضه پهپاد در داخل این جزیره، ۱.۶ میلیارد دلار تخصیص داده است.
ماه آینده تولیدآیفون در یکی از بزرگترین کارخانه های آن احتمالا تا ۳۰ درصد کاهش می یابد. به گفته یک منبع آگاه دلیل این امر سختگیری های مربوط به کووید۱۹ در کارخانه ای در چین است.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفت که عربستان سعودی می دانست کاهش تولید نفت به تقویت درآمدهای روسیه و احتمال کاهش تاثیر تحریم ها بر این کشور منجر خواهد شد.
براهیم دیاز پس از گل فوق العاده‌ای که به یوونتوس زد، شادی گل شبیه به لیونل مسی انجام داد ولی خودش معتقد است که آن شادی گل برنامه ریزی شده نبود. او در مورد احتمال بازگشت به رئال نیز حرف زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ