هراز آمل دیروز موفق شد در سه ست پیاپی موفق شد هراز آمل را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران سرویس‌های خوب را عامل پیروزی مقابل بلژیک دانست.
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ایران نمایش خیره کننده ای برابر تیممان داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد و به سختی در این دیدار پیروز شدیم.
سرمربی تیم ملی بلغارستان تاکید کرد که این پیروزی مقابل ایران برای آنها بسیار حیاتی و مهم بوده است.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
تیم ملی فوتسال کویت با هدایت محمد ناظم‌الشریعه به برد خوبی مقابل حریف اروپایی دست پیدا کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلفنی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تبریک برد برابر میانمار، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
ریموند دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه، تصمیم حسام عوار، ستاره لیون، برای بازی در تیم ملی الجزایر را زیر سوال برد.
دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان نمایش مطمئنی در برد پُر گل تیمش داشت.
جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران، از امیر قلعه‌نویی به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی نام برد.
جواد نکونام سرمربی تیم فولاد بعد از برد در برابر الفیصلی از سمت خود استعفاء کرد.
تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه از سرمربی داخلی همانند جام جهانی 1978 استفاده کرد و بالاخره اولین برد تاریخ خود در جام های جهانی را کسب کرد.
تیم ایفاسرام اردکان با سرمربی جدید خود (علیرضا طلوع‎‌کیان) سه بر یک حریف را شکست داد و یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی بابت پیروزی تیمش مقابل مراکش و کسب عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره پیروزی ارزشمند کرواسی برابر برزیل و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که روز بازی با انگلیس مصاحبه انتقادی علیه برخی از بازیکنان تیم ملی داشت، این بار در آستانه دیدار با آمریکا به کارلوس کی روش برای شکست آمریکا راهکار داد.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران ترکیب تیمش در دومین دیدار جام جهانی برابر ولز را مشخص کرد.
سرمربی تیم ملی ایران درست ۴ سال پس از آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی موفق به کسب پیروزی شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی گفت: بدترین قسمت این دیدار مصدومیت امید ابراهیمی بود که همه ما را نگران کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی گفت: بدترین قسمت این دیدار مصدومیت امید ابراهیمی بود که همه ما را نگران کرده است.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که ملی‌پوشان برابر بازیکنان قدرتمند آرژانتین به پیروزی رسیدند، گفت: دو تیم با اطلاعات و آگاهی بسیار خوب مقابل هم قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ