سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که ملی‌پوشان برابر بازیکنان قدرتمند آرژانتین به پیروزی رسیدند، گفت: دو تیم با اطلاعات و آگاهی بسیار خوب مقابل هم قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی و‌ تیمش با قدرت رقابت‌های والیبال‌ قهرمانی آسیا را آغاز کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به تمرینات تیم ملی "ب" برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
اصلا بعید نیست شهروز همایونفر منش آخرین خط خورده لیست تیم‌ ملی باشد.
عطایی نسبت به دوره قبل دست به قطر پاسور های خود نزده است.
رابطه میلاد عبادی‌پور و بهروز عطایی بسیار صمیمی به نظر می‌رسد.
رابطه‌ بین میلاد عبادی پور و بهروز عطایی بسیار خوب به نظر می‌رسد.
به نظر می‌رسد کار برای بهروز عطایی در دو پست برای انتخاب بازیکن راحت باشد.
سرمربی تیم ملی یاد و خاطره مربی سابق تیم را گرامی داشت.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران یک استوری ابهام برانگیز دیگر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می‌کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
تیم ملی والیبال ایران برای صعود به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر تیم والیبال هلند که در جایگاه هشتم قرار دارد، محکوم به برد است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از بازی مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم کمک خواهد کرد.
علایی گفت: ما در جنگ حماسه‌های بزرگی آفریدیم، اما مشکل ما این بود که راهکاری برای پایان دادن به جنگ نداشتیم و در حقیقت تکلیف بخش دیپلماسی را مشخص نکردیم. این امر ما را به سمتی برد که بدون طرح ما جنگ تمام شد. باید با طرح ما جنگ تمام می‌شد، اما با طرح امریکایی‌ها و شوروی‌ها جنگ پایان پذیرفت یعنی با قطعنامه ۵۹۸. در حالی که اگر ما استراتژی داشتیم، می‌توانستیم جنگ را با طرح و ایده خود به پایان برسانیم.
بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل اعتراف کرد که تیمش با وجود پیروزی مقابل فولاد سیرجان عملکرد خیلی خوبی در زدن سرویس نداشته است. ‌
لبنیات هراز آمل در یک بازی دشوار موفق شد سایپا را شکست داد.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید والیبال قابل پیش‌بینی نیست و در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل انگیزه گیتی‌پسند شکست خوردیم.
لبنیات هراز آمل به خستین پیروزی خود در دور برگشت لیگ برتر دست یافت و شهداب در پرحاشیه‌ترین دیدار هفته ایفاسرام اردکان را شکست داد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.
تیم ملی والیبال با این پیروزی به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت. با توجه به مصاف‌های باقی مانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای ۹۰درصد است.
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ