معاون اول رئیس‌جمهور در دومین مجمع اقتصادی خزر ضمن ارائه چندین پیشنهاد خواستار تشکیل منطقه آزاد مشترک کشورهای ساحلی خزر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران–شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه ۳ آزادراه را مورد بررسی قرار داد.
احسان صفایی، معاون خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک می‌گوید: «در کنار مشکلات مربوط به سد معبر و عرضه مواد خوراکی غیربهداشتی و فاسد، در این راسته با آسیب‌های اجتماعی هم مواجه بودیم و در بساط برخی از دستفروشان و چرخی‌ها موادمخدر و مشروبات الکلی و... فروخته می‌شد.»
وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره آخرین تحولات منطقه، توافق غلات، مخرب بودن سیاست تداوم تامین تجهیزات نظامی به کی‌یف و بازگشت فرمانده هان آزوف از استانبول گفتگو کردند.
محسن رضایی در جایگاه معاونت اقتصادی نیز صندلی لرزانی داشت. هر چند اظهار نظر‌های اقتصادی وی هر از چندی خبرساز می‌شد، اما در نهایت وی با حکمی رسمی از حضور در جلسات دولت منع شد تا معلوم شود در حوزه مدیریت اقتصادی قافیه را به مخبر باخته است.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
طی نشستی با حضور معاون دادستان رئیس پلیس راهور و شهردار منطقه ۱۱ تهران در خصوص رفع معضلات ایجاد شده ناشی از سد معبر راهکارهایی مطرح شد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری فروشنده و توزیع کننده موادمخدر در منطقه شوش و دروازه غار تهران خبر داد.
سرگرد شهید "سعید مریدی" در منطقه رودخانه بر رودان بر اثر اصابت گلوله به سینه به شهادت رسیده است.
شهردار منطقه ۲۲ از ساخت ۲۱ معبر تازه تاسیس در محلات غربی شهر تهران خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور در سفری از پیش برنامه‌ریزی نشده به منظور بررسی آخرین وضعیت منطقه زلزله زده خوی، به این شهرستان سفر کرد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای طرح ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سد معبر ساختمانی به صورت کوچه به کوچه در محلات منطقه ۱۳ خبر داد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از رفع معضل انهار خیابان هاشمی پس از سال‌ها خبر داد و گفت: تا پایان سال ساماندهی انهار در این معبر متراکم و پرتردد انجام می‌شود.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان قلمستان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکمیل مناسب‌سازی ۲ معبر و ۵ سرای محله همزمان با هفته جهانی معلولان خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد بازگشایی کامل اتصال خیابان‌های فرهیختگان، خادمین و زحمتکش در غربی‌ترین نقطه تهران خواهیم بود.
معاون اول رئیس‌جمهور در دومین مجمع اقتصادی خزر ضمن ارائه چندین پیشنهاد خواستار تشکیل منطقه آزاد مشترک کشورهای ساحلی خزر شد.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
جانشین وزیر دفاع گفت: ایران یک قدرت منطقه‌ای خواهان ثبات در منطقه شناخته می‌شود، لیکن در مقابل دخالت‌های قدرت‌های بیگانه در منطقه و اقدامات مخرب آنها به هیچ وجه سکوت نمی کنیم.
اصفهان-کارشناسان می‌گویند ادامه فعالیت مخرب معادن تراورتن درجوشقان- استرک نابودی دشت کاشان رابه دنبال دارد؛بررسی‌ها حاکی از آن است که زیاده خواهی معدن‌داران، آبخوان منطقه را از بین برده است.
رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران گفت: دو خیابان یاسمن و مینا در محلات مرکزی تهران به نام دو چهره شاخص از شهدا و فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ