جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری فروشنده و توزیع کننده موادمخدر در منطقه شوش و دروازه غار تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد شیشه و تریاک و روان گردان از این افراد کشف شد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۱ کیلو و ۱۸ گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۴۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر سارق در شهرستان میامی خبر داد و گفت: انگیزه متهمان پرونده فروش اموال مسروقه برای تهیه مواد مخدر بوده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری ۱۳۷ خرده فروش مواد مخدر تا سارقان زورگیر که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری شرور مواد فروش تا ثبت ۲۷ فقره سرقت که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری مواد فروشی در شمال پایتخت که اقدام به توزیع مواد روان‌گردان می‌کرد، خبرداد.
مدال آور المپیکی روسیه در گوا به دلیل فروش مواد مخدر دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۲۶ متهم به سرقت و خرده فروش موادمخدر در مشهد با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته دستگیر شدند.
اهواز - رئیس پلیس فتای خوزستان از شناسایی و دستگیری چندین فروشنده اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشور‌های همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از روز گذشته تا کنون ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و همچنین ۹۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۱۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مشهد جمع آوری و دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر در محدوده خلیج فارس خبر داد .
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۱۷۶ متهم به سرقت، شرور، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در نقاط حاشیه این شهر دستگیر و جمع آوری شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیس طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در یکی از این عملیات‌ها ۷۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، گفت: با اجرای مرحله پنجم از طرح آرامش اجتماعی، در سراسر استان ۵۵ خرده‌فروش و دلال مواد مخدر دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.
رئیس پلیس پایتخت، از دستگیری ۵۵ مدیر صفحات مجازی فروش مواد مخدر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ