اصفهان-کارشناسان می‌گویند ادامه فعالیت مخرب معادن تراورتن درجوشقان- استرک نابودی دشت کاشان رابه دنبال دارد؛بررسی‌ها حاکی از آن است که زیاده خواهی معدن‌داران، آبخوان منطقه را از بین برده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، آماده ادامه همکاری با قهرمان فرانسه است.
عباس آباد- فرمانده انتظامی استان مازندران از رهایی گروگان ۲۰ ساله‌ای از چنگال آدم ربایان در شهرستان عباس آباد خبر داد
شاگردان رضا عنایتی در ضربات پنالتی با درخشش خالدآبادی موفق به شکست اردن شدند.
پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.
در پی گروگان گیری ۲ نفر زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به خاش و دستور مرجع قضایی به ماموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیات با همراهی و پشتیبانی پلیس این شهرستان به منظور رهایی گروگان‌ها انجام می‌شود.
شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین
نجات گروگان خارجی از چنگال آدم‌‌ربایان در ایران
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربایان با اشرافیت اطلاعاتی یگان‌های مختلف فراجا و پلیس بین‌الملل در خط مرزی شرق کشور خبر داد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به اینکه این گروگانگیری از نوع سازمان یافته بین‌المللی بوده و احتمال اعمال خشونت علیه گروگان دور از ذهن نبود، اظهار داشت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی گسترده پلیسی، با پیگیری‌های تخصصی پلیسی و همچنین همکاری سازمان‌های مرتبط، اعضای این باند حرفه‌ای شناسایی، ربایندگان دستگیر و فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافته و در اختیار پلیس بین‌الملل قرار گرفت.
تعداد زیادی از مدیران و کارمندان فدراسیون فوتبال قطر تا سال 2027 در کنفدراسیون فوتبال آسیا مشغول به کار خواهند بود.
این بزهای کوهی آن قدر به امن بودن جای خودشون مطمئن هستند که حتی وقتی سگ‌های وحشی تا فاصله یک‌ متری‌ شان می آیند اصلا هیچ خیالشان نیست!
تمیروف برد خانگی را از چنگال نساجی بیرون کشید
رئیس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران از کشف و انهدام باند جعل گذرنامه خبر داد.
ویدیویی از آسانسور یک دادگاه منتشر شده است که در آن؛ یک زندانی زیرکانه از دست ماموران پلیس فرار می‌کند.
رهایی گروگان جوان از چنگال آدم ربایان خشن
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از اشرافیت اطلاعاتی و توان بالای عملیاتی پلیس بین‌الملل در رهایی گروگان و دستگیری آدم ربایان در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.
کودکی که بعد از ۱۰ روز با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگاز چنگال آدم ربایان نجات یافته بود صحیح و سلامت به آغوش خانواده بازگشت.
روزنامه اوجوگو پرتغال نوشت که مدیران پورتو تلاش خود را برای تمدید قرارداد طارمی آغاز کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان ربوده شدن یک پزشک سرشناس و بازداشت سرایداری که اقدام به سرقت از خانه‌ای در نیاوران کرده بود، خبر داد.
بدون حقایق، هیچ حقیقتی وجود ندارد. بدون حقیقت، اعتماد وجود ندارد. بدون اعتماد، هیچ واقعیت مشترکی و دموکراسی وجود ندارد و در آن صورت مقابله با مشکلات وجودی جهان غیرممکن است.
آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با پیروزی در فینال رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان به مدال طلا رسید.
منابع عراقی از دستگیری شماری از تروریستهای تکفیری در دو استان این کشور خبر دادند.
فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد: با بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با همدستی ۲ متهم دیگر، پسر بچه را که در کوچه در حال بازی بوده، گروگان گرفته و پس از گذشت چهار روز از خانواده گروگان ۱۷ میلیارد ریال وجه نقد درخواست می‌کند.
نجات گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان مخوف در فارس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ