افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تکنیکی شمس آذر از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به اولین برد تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خبر می‌دهد.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ارتقاء سلامت خانواده‌ها متضمن ارتقاء یک جامعه است.
امام جمعه موقت تهران گفت: اجازه ندهید گرگ ها خانواده ها را بدرند.دشمن در حال  هجمه به عفاف و حجاب و مقام والای زن است.
آندرس اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که در پنج سال اخیر در تیم ژاپنی ویسل کوبه توپ زد پس از جدایی از این تیم در ژاپن مانده و لحظات خوشی را در کنار خانواده‌اش سپری می‌کند. اینستای ۳۹ ساله با انتشار تصاویری که او و همسر و فرزندانش را در لباس سنتی ژاپنی نشان می‌دهد نوشت: تجربه عالی با خانواده ام، آشنایی با فرهنگ و سنت‌های ژاپن در چنین مکان‌های دیدنی.
لزوم آموزش خانواده‌ها برای پرورش استعدادهای پنهان بر لزوم آموزش خانواده‌ها برای پرورش استعدادهای پنهان دانش‌آموزان استثنایی تاکید کرد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار مقابل قرقیزستان را برگزار کردند.
یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته چهارم فوتبال ساحلی در رودسر برگزار شد و خانواده‌ها به هیجان‌انگیز شدن آن کمک زیادی کردند.
تصاویری از انتظار خانواده‌های دریانوردان ناوگروه ۸۶ ارتش را مشاهده میکنید.
بعضی از خانواده‌های دارای دختر مبتلا به اوتیسم می‌گویند مجبور شده‌اند موی دختران‌شان را از ته کوتاه کنند تا شبیه پسرها شوند و دوربین‌ها چهره آن‌ها را به‌عنوان دختر ثبت نکنند. به‌گفته‌آن‌ها هزینه‌های فرزندشان برای دارو، لوازم بهداشتی و خدمات توانبخشی یک‌طرف، حالا باید به فکر جور کردن هزینه‌های طرح برخورد با بدحجابی هم باشند.
طبق گفته مسئولان، محدودیت‌های جدید به دلیل مختلط بودن زنان و مردان و اینکه زنان در این مکان‌ها حجاب‌ را به صورت درست نمی‌پوشیدند، إعمال شده است.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا مبالغ گرفته‌شده از اولیای دانش‌آموزان برای انجام خدمات خاص در ایام غیرحضوری‌شدن آموزش‌ها را به نحو مقتضی جبران کنند.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خانواده‌ها فردا (چهارشنبه، ۲۶ بهمن) قبل ار عزیمت فرزندشان به مدرسه، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، کسب اطلاع کنند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که در سال تحصیلی کنونی عواملی آموزش را تحت‌تأثیر قرار داد، گفت: خانواده‌ها برای جبران نقصان آموزشی دانش‌آموزان همراهی کنند.‌
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
با توجه به تعطیلی لیگ برتر، اکنون لیگ آزادگان و ادامه این رقابت‌ها موردتوجه اهالی فوتبال قرار گرفته است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اتفاقات هیجانی اخیر نیز نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است و به همه ما نشان می‌دهد که بیش از پیش بر فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داشته باشیم.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اگر کمکی بتوان برای روشنگری به خانواده‌ها کرد باید آموزش و پرورش اقدام کند خانواده‌ها و والدین هم نیازمند تربیت هستند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند، یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی؛ یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس. سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد، اعلام نمود با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان کشته شده‌اند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ