معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ارتقاء سلامت خانواده‌ها متضمن ارتقاء یک جامعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»
یکی از روش‌های پنهان ارتقا سلامت روان افراد، کتاب‌درمانی است. یعنی خواندن برخی کتاب‌ها هم به شما احساسات مثبت تزریق می‌کنند و هم عزت‌نفس شما را زیر و رو می‌کنند.
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، بر خلاف میل افراد، پیری زودرس پوست با ادامه دادن ۷ عادت غلط در زندگی روزمره، رخ خواهد داد.
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با هدف حمایت، هدایت و راهبری برنامه های ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت امضا شد.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به همکاری ایران و آفریقا در حوزه‌های سلامت، منابع‌ و کشاورزی گفت: کمک ایران به این کشورها در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش و ارتقای تاب آوری فناورانه است.
رئیسی همچنین به قانون ارتقای سلامت اداری به عنوان یکی از قوانین بسیار خوب و متقن، اما مغفول مانده در نظام اداری کشور اشاره و بر اهتمام بیشتر برای اجرای آن تاکید کرد.
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از رونمایی «بسته حمایتی طراحی شده ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی» با هدف نفوذ فناوری در صنایع نوآور و ارتقای ظرفیت نوزایی خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سلامت روحی و جسمی و اجرای ورزش صبحگاهی به‌طور منظم و روزانه ارتباط مستقیمی با ارتقای توان رزمی کارکنان دارد.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه زنان ایرانی در آموزش، پژوهش، سلامت، کار آفرینی پیشرو هستند، گفت: در برنامه هفتم توسعه اقدامات خوبی برای ارتقای بیشتر زنان در نظر گرفته شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری بر حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ و تثبیت شده، با هدف ارتقای توانمندی تاکید کرد.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، بر خلاف میل افراد، پیری زودرس پوست با ادامه دادن ۷ عادت غلط در زندگی روزمره، رخ خواهد داد.
رئیس بیمارستان روانپزشکی روزبه با اشاره به تاثیر بهبود روابط بین فردی در ارتقای سلامت روان، گفت: آغاز آموزش درست روابط بین فردی اکنون از مهدکودک‌ها و مدارس شکل می‌گیرد که عموما تا چند سال قبل این کار به خوبی انجام نمی‌شد، اما خوشبختانه طی ۲۰ سال اخیر آموزش و پرورش در این زمینه تغییر نگرش‌هایی داشته است که کم کم تفاوت اتخاذ این سیاست در حال نمایان شدن است.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
راهکارهای طب سنتی برای ارتقای سلامت سالمندان
خیار به درمان آلزایمر، تقویت استخوان ها، سم زدایی بدن، پیشگیری از سرطان، دیابت، یبوست، کرم های روده، هضم غذا، ارتقای سلامت سیستم کلیوی و دندان ها، کاهش فشار خون، مبارزه با سلولیت و تسکین آفتاب سوختگی یاری می رساند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارشی از سوی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری در صحن شورا قرائت خواهد شد.
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، اینطور ثابت شده است که شش وضعیت مرتبط با پوست تحت استرس شدید، شکل وخیم‌تری به خود می‌گیرند
خوش‌بینی ممکن است دارایی مهمی برای ارتقاء سلامت و طول عمر در جمعیت‌های مختلف باشد.
علی اکبر صفایی، شفاف سازی در عملکرد تمامی واحدها را بهترین روش برای مقابله با کاهش تخلفات و جرایم و ارتقای سلامت اداری دانست و بر نقش مؤثر آفرین بازرسان در عملکرد مطلوب سازمان تاکید کرد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون مشترک این مجمع، بر ارتقا سلامت اجتماعی و بازسازی، تقویت و تکمیل شبکه بهداشتی و درمانی کشور در سال های برنامه هفتم توسعه تاکید کردند.
جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: امروز با توجه به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم، حوزه بهداشت و درمان در حفظ سلامت و توان رزم نقشی اساسی و تعیین کننده دارد.
شاخص کل در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم با اُفت ۴.۳ درصد به زیر کانال ۱.۳ میلیون واحدی برگشت. تنها نکته مثبت این هفته نشست فعالان بازار سرمایه با کمیسیون اقتصادی مجلس بود و در هفته پیش رو نیز گزارش‌های نه ماهه شرکت‌ها منتشر خواهد شد. در گفتگو با حسین مریدسادات به بررسی بورس در هفته پیش رو پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ