شاگردان امیر قلعه‌نویی آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار مقابل قرقیزستان را برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تکنیکی شمس آذر از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به اولین برد تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خبر می‌دهد.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ارتقاء سلامت خانواده‌ها متضمن ارتقاء یک جامعه است.
امام جمعه موقت تهران گفت: اجازه ندهید گرگ ها خانواده ها را بدرند.دشمن در حال  هجمه به عفاف و حجاب و مقام والای زن است.
لزوم آموزش خانواده‌ها برای پرورش استعدادهای پنهان بر لزوم آموزش خانواده‌ها برای پرورش استعدادهای پنهان دانش‌آموزان استثنایی تاکید کرد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته چهارم فوتبال ساحلی در رودسر برگزار شد و خانواده‌ها به هیجان‌انگیز شدن آن کمک زیادی کردند.
تصاویری از انتظار خانواده‌های دریانوردان ناوگروه ۸۶ ارتش را مشاهده میکنید.
طبق گفته مسئولان، محدودیت‌های جدید به دلیل مختلط بودن زنان و مردان و اینکه زنان در این مکان‌ها حجاب‌ را به صورت درست نمی‌پوشیدند، إعمال شده است.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
اصفهان- معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: فرزندخواندگی به صورت دائمی، موقت و طرح مهمان اجرا شده و اگر کودکی یک ماه به شیرخوارگاه بیاید ترجیح می‌دهیم، مهمان خانواده‌های متقاضی شود.
اصفهان- معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: فرزندخواندگی به صورت دائمی، موقت و طرح مهمان اجرا شده و اگر کودکی یک ماه به شیرخوارگاه بیاید ترجیح می‌دهیم، مهمان خانواده‌های متقاضی شود.
وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا مبالغ گرفته‌شده از اولیای دانش‌آموزان برای انجام خدمات خاص در ایام غیرحضوری‌شدن آموزش‌ها را به نحو مقتضی جبران کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: برای اجرایی و نهایی کردن هر چه زودتر عفو اخیر مقام معظم رهبری و تعیین تکلیف همه متهمان و محکومان و زندانیانِ مشمول این عفو و اعلام مراتب به آن‌ها و خانواده‌های‌شان، تلاش بیشتری را مصروف دارید.
سیاست وحشیانه حکومت چین در شین جیانگ خانواده‌های آن منطقه را از هم پاشیده است. برخی از زوج‌های متاهل تا به امروز دوباره یکدیگر را ندیده اند. پسران و دختران از والدین‌شان جدا شده‌اند و به آنان گفته‌اند که مامان و بابا در دوره‌های آموزشی شرکت کرده اند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که در سال تحصیلی کنونی عواملی آموزش را تحت‌تأثیر قرار داد، گفت: خانواده‌ها برای جبران نقصان آموزشی دانش‌آموزان همراهی کنند.‌
فاضلی‌هریکندی در خصوص ادعای منتشره مبنی بر ممنوعیت ملاقات یا تماس تلفنی متهمان با خانواده‌های خود، بیان کرد: به محض معرفی متهم به زندان کلیه حقوق وی از جمله ملاقات و تماس تلفنی طبق آیین نامه سازمان زندان‌ها برقرار می‌شود و تنها در صورت تصمیم شورای انضباطی زندان، محدودیت‌هایی مطابق مقررات اعمال خواهد شد.
با توجه به تعطیلی لیگ برتر، اکنون لیگ آزادگان و ادامه این رقابت‌ها موردتوجه اهالی فوتبال قرار گرفته است.
روز گذشته فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اوین با خانواده‌اش ملاقات کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اتفاقات هیجانی اخیر نیز نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است و به همه ما نشان می‌دهد که بیش از پیش بر فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داشته باشیم.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند، یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی؛ یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس. سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد، اعلام نمود با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان کشته شده‌اند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ