بیشتر این پس‌لرزه‌ها محسوس بوده‌اند و همچنین حدود ۴۰ پس‌لرزه بالای ۴ ریشتر ثبت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان مطمئن نیستند که این ردپای ۱۰ سانتیمتری دقیقا متعلق به کدام نوع از دایناسور بوده است، اما حدس می‌زنند که یک دایناسور کوچک گیاهخوار صاحب آن باشد.
کریم بنزما پس از دقیقا ۶۰ سال، نخستین بازیکن رئال شد که در نوکمپ هت‌تریک می‌کند! نفر قبلی فرانس پوشکاش در سال ۱۹۶۳ بود. مادرید امشب اندازه نصف لیگ، در یک ال‌کلاسیکو به بارسا گل زد و حذفش کرد.
چندان سابقه ندارد که تیم‌های ایرانی در روز آخر کار صعود را به نحو احسن تمام کنند اما این اتفاق درباره تیم جوانان ایران رخ داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
کایسری اسپور در حضور کامل دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به برتری رسید.
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با این باخت فرصت ویژه ای را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین از دست داد و با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. یونایتد هم با برد امروز ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی به پیروزی بزرگ دست یافت.
هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ER قرار بود مسیر شمال شرقی را از کوالالامپور تا پکن طی کند. با این حال، حدود ۴۰ دقیقه پس از برخاستن، هواپیما در همان زمانی که ارتباطش با کنترل ترافیک هوایی قطع شد، به شدت به سمت غرب چرخید. در این زمان رادار نظامی و غیرنظامی مالزی توانست حدود یک ساعت دیگر هواپیما را شناسایی کند تا اینکه هواپیما در ساعت ۲:۲۲ بامداد به وقت محلی از محدوده رادار بر فراز دریای آندامان خارج شد.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
شاگردان سعید دقیقی با نمایش یک طرفه مقابل چوکا موفق به کسب پیروزی پُرگل شدند.
در شبی که پورتو برابر حریف خود با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید مهدی طارمی ۷۹ دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد.
تیم‌ فوتبال بایرن مونیخ بازی هفته سیزدهم خود در بوندس‌ لیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
دروازه تیم فوتبال استقلال در کرمان مقابل نساجی هم بسته ماند تا چهارمین کلین شیت پی در پی آنها هم ثبت شود.
یک کپسول دراگون حامل ۴ فضانورد در ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه روز گذشته در اقیانوس آتلانتیک فرود آمد.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در شب برتری تیمش برابر لونیکوس ۹۰ دقیقه بازی کرد.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ