در معاملات هفته گذشته انس جهانی که تا ساعت ۱۲ جمعه ۱۵ مهر ادامه داشت، انس با صعود ۲.۶ درصدی نسبت به هفته قبل مواجه شده و از ۱۶۶۲ دلار به ۱۷۰۶ دلار پایان معاملات جمعه رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به بیان توضیحاتی درباره دلیل شلوغی پمپ بنزین‌ها پرداخت و به حواشی افزایش قیمت بنزین، کاهش سهمیه سوخت و کمبود بنزین پاسخ داد.
درحالی‌که اظهارات مسئولان صنفی و تصمیمات دولت درخصوص قیمت روغن بر تثبیت قیمت این کالای اساسی تأکید دارد، رصد بازار و تغییرات قیمت محصولات موجود نشان می‌دهد قیمت همچنان رو به افزایش بوده و قیمت محصولات بعضی برندها ۲۰ تا ۳۵ درصد رشد داشته است.
درحالی‌ که سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار نرخ تورم آمریکا هستند، قیمت نفت در بازارهای جهانی به 83.31 دلار در هر بشکه افزایش یافت.
رییس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی گفت: در راستای تحقق شعار سال در ۶ ماه نخست امسال قیمت قارچ افزایش پیدا نخواهد کرد.
فعال بازار طلا گفت: با وجود افزایش ۲۱ دلاری انس جهانی، در هفته سوم فروردین ۱۴۰۲ کاهش نرخ ارز باعث ثبات قیمت انواع سکه و طلا شد.
سخنگوی شورای رقابت از عدم افزایش قیمت خودروهای مونتاژی خبر داد.
انس طلا هفته قبل با انتشار خبرهایی مبنی بر افزایش ریسک در بازارهای مالی دنیا به شدت صعودی شد.
سکه و طلا امروز نسبت به هفته گذشته باز هم روند افزایشی داشته و علت آن هم روند افزایشی انس جهانی طلا است.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: علی رغم اینکه وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود قیمت نهاده‌های کشاورزی برای محصولات کشاورزی استراتژیک افزایش پیدا نکند، اما این وعده محقق نشده است.
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی به خبرنگار مهر گفت: قیمت سیمان نسبت به قبل تغییری نداشته است و با همان قیمت‌های قبلی در بورس کالا عرضه می‌شود.
بررسی قیمتی سالانه طلای جهانی نشان می دهد، آمریکا نتوانسته است با افزایش نرخ بهره جلوی روند صعودی بلند مدت انس طلا را بگیرد.
طلای جهانی در معاملات امروز با موج افزایشی قیمت مواجه شده و به قیمت ۱۸۰۷ دلار برای هر انس رسید.
انس طلا در واکنش به خبر افزایش نرخ بهره نیم درصدی فدرال رزرو آمریکا ریزش بیش از یک درصدی را کسب کرد.
امروز دو خبر برای بازار انس طلا وجود دارد که می تواند بر ارزش انس طلا تاثیرگذار باشد.
افزایش انس طلا در بازار جهانی در هفته گذشته باعث افزایش قیمت سکه امامی شده است.
کارشناس بازار جهانی گفت: به علت پیش خور شدن اخبار نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش مجدد قیمت انس طلا وجود خواهد داشت.
کارشناس بازار جهانی گفت: به علت پیش خور شدن اخبار نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش مجدد قیمت انس طلا وجود خواهد داشت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش قیمت سوخت را تکذیب و اعلام کرد که این مساله به هیچ عنوان در دستور کار نیست و همچنین تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی اتخاذ نشده است.
قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت همراه شد.
قیمت سکه امروز نسبت به دیروز ریزش داشت اما با توجه به افزایش انس طلا در بازار جهانی قیمت هر گرم طلا نسبت به دیروز افزایشی شد.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۱۶۶۳ دلار و ۱۲ سنت رسید.
قیمت نفت به دلیل تمایل اوپک پلاس در خصوص کاهش تولید کمی افزایش یافت ولی وضعیت بد اقتصاد جهانی موجب شد تا این افزایش قیمت ادامه دار نباشد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش ۵۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته و تحت تاثیر رشد قیمت انس جهانی، ۱۴ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان معامله شد.
تا زمانیکه دولت در سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی، اصلاحات ساختاری انجام ندهد و از این وضعیت فاصله نگیرد، ما شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف خواهیم بود که در این زمینه بازار خودرو نیز پیشتاز خواهد بود، زیرا با توجه به اینکه خودرو درحال حاضر یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود، با افزایش انتظارات تورمی و هجوم سیل نقدینگی روبرو می‌شود که خروجی آن افزایش مداوم قیمت‌ها است...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ